زاهدان ؛

اجرای پروژه های مختلف راهداری و راه سازی در سیستان و بلوچستان

به مناسبت دهه مبارک فجر پروژه‌های مختلف راهداری و ساخت و توسعه راه‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ ایوب کرد افزود : به مناسبت دهه مبارک فجر پروژه‌های مختلف راهداری و ساخت و توسعه راه‌ها و افتتاح 1145 واحد مسکونی در جنوب سیستان و بلوچستان آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

وی عنوان کرد : روکش حفاظتی محورهای نیکشهر ـ کنارک، قصرقند، نیکشهر، بنت، دلگان، محور پیشین ـ جکیگور، محور ایرانشهر ـ سرباز، زرآباد، محورایرانشهر ـ خاش، محور بزمان ـ ایرانشهر جمعا به طول 440 کیلومتر از محل اعتبارات ملی انجام و در دهه مبارک فجر آماده افتتاح و بهرهبرداری است.

وی در ادامه گفت : قطعه 10 محور ترانزیتی میلک - چابهار، پل بزرگ رابچ و راه‌های طرفین، به طول (25 دهانه 20 متری)، پل بندینی و راه‌های طرفین(15 دهانه 20 متری)، پل زرآباد و راه‌های طرفین (7 دهانه 15 متری) نیز از محل اعتبارات ملی آماده افتتاح است.

کرد گفت: در مجموع 40 پروژه در حوزه راهداری، ساخت و توسعه راه‌ها و راه‌سازی به میزان 1300 کیلومتر و با اعتبار 193 میلیارد و 862 میلیون تومان در دهه فجر امسال در حوزه راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین در دهه مبارک ‌فجر یک‌ هزار و 145 واحد مسکونی در جنوب سیستان و بلوچستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.