زاهدان ؛

راه اندازی بخش مراقبت های ویژه نوزادان در بیمارستان محمد رسول الله(ص) نیکشهر

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU) در بیمارستان محمد رسول الله(ص) نیکشهر راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،دکتر مهران امینی فرد افزود : بخش مراقبت های ویژه نوزادان در طبقه نخست این بیمارستان با زیر بنای 130 متر مربع آماده ارائه خدمت به مردم جنوب سیستان و بلوچستان است.

وی تصریح کرد : این بخش با توجه به اهمیت گروه سنی نوزادان به بهره برداری رسید به طوری که ارائه خدمات رسانی مناسب و تخصصی در زمینه طرح تحول نظام سلامت از جمله مهمترین اهداف این بخش است.

وی عنوان کرد :  بخش مراقبت های ویژه نوزادان بیمارستان نیکشهر با چهار تخت می تواند بخشی از مشکلات درمانی این گروه سنی را رفع کند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت و آسیب پذیری مادران، کودکان و نوزادان، ارتقا بخش های بیمارستانی برای خدمات رسانی مناسب به این گروه ها در اولویت قرار دارد.

دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان به جمعیتی بیش از 750 هزار نفر در حوزه 77 هزار کیلومتر مربع شامل شهرستان های ایرانشهر، دلگان، سرباز، فنوج، قصرقند و نیکشهر خدمات رسانی می کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.