ایلام؛

میزبانی ایلام در دهمین جشنواره شعر فجر

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از میزبانی این استان برای برگزاری دهمین جشنواره شعر فجر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ عمران خودآموز اعلام کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و دبیرخانه جشنواره بین المللی شعر فجر، متناسب با ظرفیت ها ی استان ایلام در زمینه شعر و ادبیات و جایگاه شاعران برجسته استان در میان شاعران کشور، ایلام به عنوان یکی از استان های میزبان این جشنواره برگزیده شده است.

خودآموز زمان برگزاری این جشنواره در ایلام را سوم بهمن و مکان آن را مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی عنوان کرد و افزود: این آیین با حضور مسوولان جشنواره و 16 تن از شاعران مطرح کشور و نیز شاعران و علاقه مندان به شعر استان برگزار می شود. 

وی اضافه کرد: این جشنواره 26 دی ماه از استان قم آغاز شده و به صورت متناوب در هفت استان کشور از جمله ایلام که ظرفیت برگزاری آن را داشته اند برگزار و شاعرانی از سراسر کشور به شعرخوانی می پردازند.

خودآموز از تمام شاعران استان و علاقه مندان برای حضور در این آیین فرهنگی و ادبی دعوت کرد و اجرای موسیقی سنتی و محلی و بازدید شاعران از اماکن تاریخی و باستانی استان ایلام را از برنامه های جانبی این جشنواره برشمرد.
 
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.