ایلام؛

32 بازرسی از آزمایشگاه ها در ایلام

مدیرکل استاندارد ایلام از تشدید نظارت بر فعالیت آزمایشگاه های همکار خبر داد و گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون 32 مورد بازرسی از آزمایشگاه های همکار تایید صلاحیت شده استان توسط کارشناسان اداره کل انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمد مددی اعلام کرد: به منظور تشدید نظارت کارشناسان بر فعالیت آزمایشگاه همکار تایید صلاحیت شده امسال همچنین 13 اخطار کتبی، دو مورد ابطال و یک مورد تعلیق گواهینامه آزمایشگاه ها بدلیل عدم رعایت الزامات روش اجرایی مربوطه صورت گرفته است. 

مددی با بیان اینکه همه تلاش ما فراهم کردن شرایط مناسب برای بهره مندی مردم از کالای استاندارد است، اضافه کرد: در این مدت، چهار پروانه صلاحیت برای آزمایشگاه های همکار صادر و هشت مورد نیز تمدید شده است. 

وی افزود: در صورت سهل انگاری و بی دقتی در صدور نتایج آزمون و یا هرگونه تخلف دیگری که باعث اجحاف در حقوق شهروندان شود کارشناسان استاندارد از ادامه فعالیت آزمایشگاه های همکار جلوگیری به عمل می آورند.
مددی گفت: این اداره کل به منظور نظارت موثر بر عملکرد آزمایشگاه های همکار استان به صورت ماهانه از آزمایشگاه های تایید صلاحیت شده ارزیابی بعمل آورده و نسبت به انجام آزمون های مقایسه ای بین آزمایشگاهی نیز اقدام می کند.
 
 
 
 
انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.