ایلام؛

دهه فجر یادآور حرکت های انقلابی ملت در برابر نظام سلطه

دبیر ستاد دهه فجر استان ایلام گفت: دهه مبارک فجر یادآور حماسه سازی ها و حرکت های انقلابی ملت ایران در برابر ظلم و نظام سلطه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام علی چراغی پور در نشست اعضای کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر اعلام کرد: نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی با بهره گیری از مبانی و فرامین دین و پشتوانه مردمی در جهت دفاع از ولایت و ارزش های اسلامی موجب سرنگونی رژیم طاغوت شد.

چراغی پور اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی الگوی بسیاری از تحولات و حرکت های ضد استکباری جهان شده و همواره تحسین ملت های مبارز جهان را برانگیخته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب زنده شدن ارزش های دینی در دنیای معاصر شد، افزود: مبارزه با استکبار و احیای تعالیم دین مبین اسلام از اهداف و آرمان های مردم در مبارزه با نظام سلطه بود که با رهبری امام راحل به ثمر نشست.

دبیر ستاد دهه فجر ایلام گرامیداشت وقایع مهم و تاثیرگذار دوران انقلاب اسلامی را ضرورت جامعه امروز دانست و گفت: نسل نوپای کشور باید آگاهی خود در زمینه چرایی این نهضت شکوهمند را بالا ببرد و در جهت تداوم آرمان های انقلاب گام بر دارد.

دبیر ستاد دهه فجر ایلام با بیان اینکه شعار دهه فجر امسال تداوم اقتدار، عزت و انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت اعلام شده است، اظهار کرد: امیدواریم با اهتمام جدی همه دستگاه ها و تعامل مطلوب کمیته های ستاد دهه فجر در تحقق این شعار گام های موثری برداشته شود.
 
 
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.