قزوین ؛

بهره برداری سه هزار و 500 واحد مسکن مهر در قزوین

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از بهره برداری و واگذاری سه هزار و 500 واحد مسکن مهر همزمان با سفر معاون اول ریاست جمهوری در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛علی محمد پورکریم افزود: با بهره برداری از این واحدها، از مجموع 44 هزار و 980 واحد مسکن مهر در بخش های سه جانبه، خود مالک و تعاونی های این استان تاکنون 34 هزار و 300 واحد به متقاضیان واگذار می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای احداث و واگذاری 34 هزار و 300 واحد مسکن مهر استان قزوین 15 هزار و 300 میلیارد ریال هزینه شده، اضافه کرد: سه هزار میلیارد ریال نیز در بخش های زیربنایی و روبنایی از جمله احداث مسجد، مدرسه، شبکه های انتقال و توزیع، حفر چاه و خطوط انتقال مسکن مهر هزینه شده است.

این مسوول با اشاره به شرایط تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان یادآور شد: براساس دستورالعمل های اجرایی وزارت راه و شهرسازی، تنها آن دسته از ساختمان هایی که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده، انشعاب آنها وصل و دفترچه اقساط واحد نیز برای متقاضی از سوی بانک عامل صادر شده، آماده تحویل می باشد.

به گفته وی، عملیات پایانی ساخت مسکن مهر در استان قزوین سال آینده به پایان خواهد رسید.

پورکریم در ادامه یادآور شد: از 18 باب مدرسه در دست ساخت مسکن مهر استان قزوین نیز تاکنون 10 باب آن به پایان رسیده و از 17 باب مسجد 7 باب مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خاطرنشان کرد: از 80 هکتار فضای سبز پیش بینی شده در مسکن مهر استان تاکنون 10 هکتار آن تکمیل و مابقی آن نیز با پیشرفت فیزیکی 70 درصد همراه است.
پورکریم در پایان اضافه کرد: خوشبختانه ساخت پنج هزار و 600 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر این استان نیز مدتی پیش به پایان رسیده است.

انتهای پیام/ت



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.