تاریخ اعزام بانوان کاراته کا به فرانسه

بانوان کاراته کا برای شرکت در رقابت های کاراته وان فرانسه ، سی ام دی ماه به پاریس اعزام می شوند .

تاریخ اعزام بانوان کاراته کا به فرانسهعشرت شاه محمدی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته کشور در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از تاریخ اعزام بانوان خبر داد و بیان داشت: خوشحالم بر اساس شاخصی که کمیته فنی گذاشته از هر دو بخش ، در رقابت های کاراته وان  نماینده داریم هم نماینده کومیته داریم و هم نماینده کاتا. 

 وی ادامه داد: حمیده عباسعلی، زهره برزگر  نمایندگان ما در بخش کومیته هستند و مهسا افسانه و فاطمه صادقی نمایندگان کشورمان در بخش کاتا هستند که صبح چهارشنبه سی ام دی ماه ،  به این مسابقات اعزام می شوند. 

شاه محمدی افزود: مسابقات بانوان کشورمان سوم و چهارم بهمن است و بیست و ششم نیز تاریخ برگشتشان به وطن است.  
نایب رئیس بانوان با اظهار خرسندی از اعزام بانوان کشور بیان داشت : جای خوشحالی دارد که 2 نفر از این عزیزان از امیدهایمان هستند و این برای آینده کاراته قدم مثبتی است . 

شاه محمدی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون کاراته برای تیم اعزامی بانوان مربی اعزام می کند یا خیر گفت : در نظر داشتیم فریبا بداغی را به عنوان مربی به رقابت های کاراته وان فرانسه اعزام کنیم که به دلیل آماده نشدن به موقع روادید این قضیه منتفی شد . 

وی در این خصوص اظهار داشت: متأسفانه با وجود پیگیریهای روابط بین الملل ویزای بداغی به موقع حاضر نشد و نتوانستیم  به این رقابت ها مربی اعزام کنیم و در کنار بانوان اعزامی به رقابت های کاراته وان فرانسه یک نماینده از وزارت ورزش اعزام می شود و ورزشکاران را همراهی می کند . 

برگزاری اختتامیه در اسفند ماه 

شاه محمدی در خصوص برنامه های لیگ بانوان تصریح کرد : تا پایان سال کلیه برنامه های سال 94 را اجرایی می کنیم و  اسفندماه اختتامیه کلیه لیگ های کاراته برگزار می شود. 

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته تا قبل از پایان سال ، کلیه لیگ های بانوان  را به پایان می رسانیم . ضمن اینکه در لیگ های پایه ، فقط رقابت های فینال باقی مانده است.

شاه محمدی با اشاره به حضور تعداد قابل توجه تیم های کاراته در لیگ های بانوان عنوان کرد:  132تیم در لیگ های پایه و 15 تیم در سوپرلیگ حضور دارند که این مشارکت و حضور نشاندهنده روند رو به رشد کاراته بین بانوان کشور است و در مجموع 147 تیم با هم به رقابت پرداختند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار