شاه محمدی : استفاده از ویدئو چک قدم مثبتی در سوپرلیگ است

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت : استفاده از ویدئو چک در سوپرلیگ امسال قدم مثبتی در این رشته است.

عشرت شاه محمدی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته کشور، در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص رقابت های سوپرلیگ بانوان گفت :  از ویژگیهای سوپرلیگ امسال ،  استفاده از ویدئو چک در رقابت های سوپرلیگ است که از دو جهت ارزشمند است . 

وی ادامه داد : نخست اینکه : دقت نظر داوران بالاتر می رود و دومین ویژگی این است که مربیان می توانند از کارت برای بازبینی و استفاده از ویدئو چک استفاده کنند و باشگاهها این اطمینان خاطر را پیدا می کنند و همچنین ضریب اشتباهات داوری به حداقل می رسد . 

شاه محمدی افزود : سوپرلیگ بانوان کاراته بانوان با حضور 15 تیم جمعه یازدهم دی ماه در سالن مجموعه ورزشی شهید کبکانیان آغاز شد و  نسبت به سال گذشته از لحاظ کمی و کیفی رشد بسیار خوبی داشت . 

نایب رئیس بانوان در خصوص سطح کیفی رقابت های سوپرلیگ بانوان اینگونه گفت : با وجود اینکه هفته اول این رقابت ها بود ولی رقابت ها به لحاظ کیفی از سطح بالایی برخوردار بود و با توجه به اینکه ما دو لیگ را در هم ادغام کردیم این مسئله نیز بر کیفیت برگزاری این رقابت ها افزوده است . 

امسال هیچ تیمی زنگ تفریح نیست 

وی افزود : خوشحالم که باشگاهها خیلی خوب کار کردند و سطح فنی تیم ها بسیار خوب بود و رقابت ها به هیچ وجه یکطرفه نبود . 

شاه محمدی تصریح کرد : با توجه به سطح بالایی که در هفته اول این رقابت ها دیدم باید بگویم که به نظرم امسال ، تیمی به عنوان زنگ تفریح نیست  و این نشان می دهد که باشگاهها خوب عمل کردند . 

اعلام رنکینگ ورزشکاران از کارهای خوب سازمان لیگ است 

نایب رئیس بانوان خاطرنشان کرد :  یکی دیگر از کارهای خوب که مدیریت سازمان لیگ بانوان لاله خالق  انجام داد مشخص شدن و اعلام رنکینگ ورزشکاران هر وزن در پایان هر هفته می باشد  و انشااله که بتوانیم کسانیکه رنکینگ بالایی دارند برای حضور در تیم های ملی استفاده کنیم . 
وی افزود : از دیگر مزیت های اعلام رنکینگ ورزشکاران در هر هفته  ایجاد انگیزه در ورزشکاران است که علاوه بر تلاش  برای باشگاه برای بالا بردن رنکینگ خودشان نیز رقابت می کنند . 

شاه محمدی تصریح کرد : این برنامه در راستای بالا بردن ارتقاء و انگیزش بیشتر هم برای جذب باشگاهها و نیز برای ورزشکاران است چرا که  ورزشکارانی که رنکینگ پایینی دارند تلاش می کنند و به طور حتم با دیگر ورزشکاران رقابت می کنند برای بالا بردن رنکینگ خود . امسال قرار بود از آذرماه شرو ع کنیم ولی از یازدهم دی ماه شروع شد و سعی می کنیم خیلی باکیفیت برگزار  شود و به احتمال زیاد در در اردیبهشت ماه به اتمام می رسد . 

وی در خصوص رقابت های لیگ پایه بیان داشت : امسال رقابت های لیگ های پایه ، زمان خوبی شروع شد و هفته پایانی این رقابت ها باقی مانده است که در زمان معینی انجام خواهد شد . 

شاه محمدی عنوان کرد : به احتمال زیاد اختتامیه لیگ ها با هم برگزار خواهد شد که زمان اختتامیه به زودی اعلام خواهد شد . 

  نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته ،  در خصوص عدم  پخش تلوزیونی رقابت های بانوان بیان داشت : متأسفانه به دلیل محدودیت های خاصی و علی رغم وجود پوشش کامل ورزشکاران در رشته کاراته ، رقابت های این رشته نیز مانند سایر رشته ها در بخش بانوان پخش نمی شود و بزگترین دلیل عدم جذب حامیان مالی نیز عدم پخش تلوزیونی است که امیدواریم این مسئله با توجه و مدیریت مسئولان ورزش کشور سامان یابد .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار