شاه محمدی: سوپر لیگ و لیگ برتر بانوان جمعه برگزار می شود

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته از برگزاری هفته اول دور برگشت سوپر لیگ و لیگ برتر بانوان در روز جمعه 22 اسفند ماه خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،عشرت شاه محمدی گفت: پس از جمع بندی های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که هفته اول از دور برگشت سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته بانوان را روز جمعه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار کنیم.

وی افزود: در یکی از سایت ها زمان برگزاری لیگ به نقل از دبیر فدراسیون تاریخ دیگری اعلام شده بود، اما تاریخ برگزاری هفته اول، روز 22 اسفند ماه خواهد بود.

شاهمحمدی در خصوص مسابقات قهرمانی کشورفارس، گفت: این رقابتها با حضور خوب تیم ها و شرکت کنندگان برگزار شد و نشان داد که تیم ها برای حضور پرقدرت و موفق در این پیکارها تلاش کرده بودند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته ضمن تشکر از میزبانی خوب استان فارس در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، ادامه داد: این دوره از رقابتهای قهرمانی کشور نسبت به سال گذشته از لحاظ فنی در سطح بالایی برگزار شد و کاراته کاها از نظر کیفی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتند.

وی در مورد نفرات دعوت شده به اردوی تیم های نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال دختران گفت: سرمربی تیم های پایه در سالن مسابقات حضور داشت و از نزدیک نظاره گر مسابقات بود و علاوه بر نفرات اول تا سوم تعدادی هم با نظر بهرامی به اردو دعوت شده اند که اسامی آنها متعاقباً اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار