سرمربی تیم ملی کاراته بانوان: ریزش نهایی اوایل خرداد ماه است

زیبا سلیمانی گفت : این ریزش اولیه ما بود و ریزش نهایی اوایل خرداد ماه است و رقابت ها تحت نظارت کامل کادر فنی و نایب رئیس فدراسیون برگزار شد.

زیبا سلیمانی سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مسابقات انتخابی درون اردویی بانوان بیان داشت: این ریزش اولیه مان بود و در هر وزنی قرار بر این شد که به سه کاراته کا برسیم و در ریزش نهایی فقط یک نفر خواهیم داشت. 

وی در خصوص زمان ریزش نهایی گفت : ریزش نهایی اوایل خرداد ماه است. 

سلیمانی درباره شرایط و سطح این رقابت ها تصریح داشت: این اردوی سوم بزرگسالان است و در کل ، سطح رقابت ها خوب بود و زیر نظر نایب رئیس فدراسیون ، عشرت شاه محمدی برگزار شد و تمام مدت تحت و نظارت کنترل و نظارت کامل کادر فنی بود. 

وی افزود: علاوه بر داورانی که برای این رقابت ها در نظر گرفته شده بود ، داور ناظر نیز داشتیم که با عدالت کامل این رقابت ها برگزار شود. 

سلیمانی در خصوص معاف شدن چهار ملی پوش کاراته از این رقابت ها خاطرنشان کرد: من به شخصه موافق هستم که ملی پوشان نیز در این گونه رقابت های درون اردویی حضور داشته باشند ولی با توجه به اینکه این امتیاز را به ملی پوشان مرد کاراته دادند، لذا کادر فنی بانوان نیز خواستار این امتیاز برای بانوان شد. چرا که ما تمام تلاشمان بر این است که بانوان نیز موازی با مردان باشند و اگر امتیازی است باید برای همه باشد وگرنه همانگونه که بیان نمودم بنده به شخصه بر این عقیده ام که این رقابت ها برای ملی پوشان نیز مفید است و به نظر من هیچ ملی پوشی به صرف ملی پوش بودن جایگاه ثابت ندارد و در دوره های بعد صد در صد همه در رقابت های انتخابی شرکت می کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
اگه واقعا فکرمیکنیدخیلی منصفیدازهمون اول بین خانم وآقا فرق نمیذاشتیدوقتی که ده نفر آقاو یک نفرخانوم رو به اردوها دعوت کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
اگه واقعا فکرمیکنیدخیلی منصفیدازهمون اول بین خانم وآقا فرق نمیذاشتیدوقتی که ده نفر آقاو یک نفرخانوم رو به اردوها دعوت کردید
آخرین اخبار