سلیمانی: در خدمت کاراته کشورم هستم

سرپرست فنی کاراته کاهای اعزامی به فرانسه گفت: هر قدمی که بتوانم برای اعتلای کاراته کشور برمی دارم.

سلیمانی: در خدمت کاراته کشورم هستم
علیرضا سلیمانی سرمربی سابق تیم ملی کاراته که به عنوان سرپرست فنی، کاراته کاهای کشورمان را در رقابت های کاراته وان 2016 در فرانسه همراهی خواهد کرد، در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حضورش بیان داشت: 

فرصتی است که فدراسیون به من داده است و هر قدمی که بتوانم برای اعتلای کاراته کشور برمی دارم و در خدمت کاراته کشورم هستم. 

وی ادامه داد: حضور در کنار تیم اعزامی علاوه به کمک به کاراته کاهای کشورمان، برای خود من فرصت ویژه ای است تا معلومات خود را اضافه کنم.

سلیمانی در خصوص انتخابش عنوان کرد: جناب طباطبایی سرپرست فدراسیون با بنده تماس گرفتند و درخواست کردند و بنده نیز پذیرفتم که در این مسابقات تیم را همراهی کنم. 

وی تصریح کرد: برخورد جناب طباطبایی را بسیار خوب دیدم و دیدگاه های وی را با معیارهایم نزدیک دیدم این بود که پذیرفتم. 

سرمربی سابق تیم ملی کاراته ادامه داد :  بسیار علاقه مندم که از نزدیک رقابت قهرمان های جهان را آنالیز کنم و این فرصتی است که بتوانم رقابت های قهرمانان مختلف جهان را که در این رقابت ها شرکت می کنند آنالیز کنم. 

وی درباره کاراته کاهای اعزامی به رقابت های کاراته وان خاطرنشان کرد: هیچ تمرینی با تیم اعزامی نداشته ام و در جریان تمرینهایشان نیستم و تا الان نیز هیچ دیداری با نفرات اعزامی نداشته ام و احتمال زیاد هم تا اعزام مسابقات همدیگر را نخواهیم دید ولی به طور حتم هر کمکی از دستم بربیاید را انجام خواهم داد.   

سلیمانی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد مربیگری تیم ملی به وی ارائه شده است یا خیر گفت: هیچ صحبتی در این زمینه با بنده نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار