گلایه مدیران شهرداری از برخوردهای سختگیرانه قالیباف/چرا همه را زیر سوال می‌برید؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیشتر مدیران شهرداری از برخوردهای سختگیرانه قالیباف گلایه دارند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد دنیامالی عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود به علیرضا دبیر مبنی بر سخنانی که  روز گذشته در جمع خبرنگاران مطرح شده بود، اظهار داشت: برخی از این سخنان درست بود و به قول مسجد جامعی که پیگیری‌هایی در خصوص مدیریت شهری دارند باید  به سمتی بروندکه دقت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: برخی از مدیران شهرداری به دلیل سختگیری بیش از حد شهردار تهران در خصوص تعداد پرونده‌های که درست یا نادرست به کمیته بازرسی اجرا داده می‌شوند ،گلایه دارند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حرف‌های علیرضا دبیر در خصوص این که شهرداری یک پارچه فساد است، تصریح کرد: این حرف درست نیست چرا که در چند ماه گذشته خود من پایه ثابت حسابرسی‌ها و سازمان‌ها هستم و حساب رسانی که توسط شهرداری و سازمان بازرسی انتخاب می‌شوند همگی بر اساس استانداردهای حسابرسی کار خود را انجام می‌دهند.

دنیا مالی اضافه کرد: حسابرسی در سال‌های گذشته نیز انجام می‌شده و صرفا خاص این دوره نیست و برای من سوال است که شما چرا در سال‌های گذشته یک درصد هم نمی‌توانستید این موضوع را ببینید.

وی با بیان این که من نمی‌گویم همه فعالیت‌های انجام شده در شهرداری درست است، تاکید کرد: بالاخره تخلف‌هایی هم در یک سازمان وجود دارد و بهتر است به جای این که فضا را مخدوش کنیم یک برگه تخلف آقای قالیباف را بیاورید.

دنیامالی با اشاره به موضوع تخلف‌ شهرداری مبنی فروش‌ زمین‌های عباس آباد که توسط دبیر عنوان شده است، افزود: باید بگویم که این زمین‌ها به یک نهادی فروخته شده است که قناعتی و حافظی هم جزء همین نهاد هستند.

وی خطاب به دبیر گفت: چرا همه را زیر سوال می‌برید و شرایط را مخدوش می‌کنید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار