سرانجام «رالی ایرانی» چه شد؟!

سعید ابوطالب نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان تلویزیونی به آخرین وضعیت دو مسابقه و یک مجموعه تلویزیونی اشاره کرد.

سید ابوطالب نویسنده، کارگردان وتهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت سریال تلویزیونی «بیروت، شمال، شرق» گفت: مجموعه تلویزیونی «بیروت، شمال، شرق» در حال حاضر مرحله نگارش را سپری می‌کند و تا آخر امسال تمام خواهد شد و بعد از تأمین بودجه طبق زمان‌‌بندی انجام‌شده اردیبهشت سال 1395 کلید کار زده می‌شود.

وی افزود: «بیروت، شمال، شرق» یک سریال جاسوسی است که به قصد نفوذ تروریست‌های اسرائیلی و آمریکایی در لبنان و حضور مأموران ایرانی در آن‌جا و قصه ترور رهبران حزب‌الله می‌پردازد.

ابوطالب عنوان کرد: 90درصد لوکیشن‌های «بیروت، شمال، شرق» در لبنان و 10درصد آن در ایران می‌گذرد و در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای آماده می‌شود اما تا به این لحظه با شبکه یا جای خاص دیگری برای پخش به توافق صد در صدی نرسیده‌ایم.

این تهیه‌کننده اظهار داشت: بازیگران این سریال ترکیبی از بازیگران ایرانی و لبنانی هستند که در آن از هفت بازیگر اصلی که 4 نفر لبنانی و 3 نفر ایرانی است، استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: نگارش مجموعه «بیروت، شمال، شرق» به عهده خودم و با همکاری یک گروه مشاوره انجام ‌می‌شود و تهیه‌کنندگی آن را نیز انجام می‌دهم اما کارگردان اثر هنوز مشخص نشده‌ است.

ابوطالب همچنین درمورد برنامه و مسابقه «سرزمین دانایی» بیان کرد: فصل سوم مسابقه «سرزمین دانایی» ادامه فصل یک و دو از همین برنامه است که برای پحش با شبکه پنج به توافق رسیدیم و در حال حاضر منتظر تأمین منابع مالی برای تولید از طریق این شبکه هستیم.

وی افزود: فصل سوم مسابقه «سرزمین دانایی» در اصفهان ساخته می‌شود و مسابقه‌ای علمی و ماجراجویی است که در واقع شرکت‌کنندگان آن از نخبگان و خبره‌ترین اشخاص در سطح دانشگاه‌ها، دکترا و رشته‌های فنی مهندسی و پزشکی و...هستند و کل مسابقه در فضای خارجی انجام می‌شود که هر مرحله از مسابقه 13 قسمت 35 دقیقه‌ای است.

شایان ذکر است طراح، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردانی مسابقه «سرزمین دانایی» به عهده سعید ابوطالب است.

ابوطالب به آخرین وضعیت مسابقه «رالی ایرانی» پرداخت و گفت: مجوز ساخت مسابقه «رالی ایرانی» را برای شبکه 3 سیما گرفتیم و این برنامه نیز منتطر تأمین منابع مالی است.

وی افزود: «رالی ایرانی» مسابقه‌ای است که در گذشته برای شبکه خانگی ساختیم اما تفاوت سری جدید آن با نسخه قبلی این است که ترکیب شرکت‌کننده‌ها مانند قبل مختص بازیگران سینما و تلویزیون نیست بلکه افراد شاخص رسانه‌‌ای نیز در کنار بازیگران سینما و تلویزیون در سری جدید حضور دارند.

این کارگردان اظهار داشت: «رالی ایرانیم در 54 قسمت 30 دقیقه‌ای در سه مرحله مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی طراحی و ساخته‌ می‌شود.

گفتنی است؛ کارگردانی «رالی ایرانی» بر عهده آرش معیریان و طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن را سعید ابوطالب انجام می‌دهد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار