فصل دوم «رالی ایرانی» ساخته می‌شود

آرش معیریان گفت:مقدمات تولید فصل دوم «رالی ایرانی» فراهم شده تا در موقعیت و فصل مناسب بتوانیم در نقطه جدید، تازه و بکری از ایران اجرا کنیم.

"آرش معیریان" کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت ادامه ساخت مجموعه «رالی ایرانی» گفت: با وجود اینکه استقبال خوبی از مجموعه «رالی ایرانی» در فصل اول شد برای اجرا و تولید فصل دوم در انتظار تامین بودجه و سرمایه هستیم تا این لحظه اتفاق خوبی افتاده و در واقع مقدمات تولید آن فراهم شده تا در موقعیت و فصل مناسب بتوانیم در نقطه جدید و تازه و بکر از ایران اجرا کنیم.

وی با اشاره به حضور ترکیب جدید بازیگران در سری دوم بیان کرد: قطعا ترکیب بازیگران جدید در آن دخیل است ولی در این فصل جدید از ورزشکاران و حتی از سیاستمداران، دانشمندان و فرهیختگانی که فکر می‌کنند و ادعایی این را دارند که می‌توانند در کنار هنرمندان سینما هم به رقابت بپردازند، در این فصل از کار حضور دارند.

وی افزود: با خیلی از عزیزان در شاخه‌های مختلف صحبت و رایزنی کردیم و به توافقاتی رسیدیم اما در مرحله گزینش و ترکیب و چیدمان هستیم و بهترین و جذابترین شکل ترکیبی برای مخاطب را اجرا و نهایی می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۴۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
به نظر منم الناز باید باشه واقعا باحاله و نصف برنامرو اون جذاب کرد .
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۳۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
به نظر منم الناز باید باشه واقعا جذابه به همراه فرزاد حسنی
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۲۲:۵۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
به نظر من باید الناز شاکردوست همچنان حضور داشته باشه اصلا میتونه کنار دسته جمری باشه
کلا حضورش باعث جذابیت میشه
آخرین اخبار