ناجی: مردمی بودن فعالیت‌های مذهبی اصلی حائز اهمیت است

فرماندار شهرستان شهریار گفت: مردمی بودن مراسم و فعالیت‌های مذهبی مؤلفه‌ای اساسی و حائز اهمیت است که باید برای حفظ این شاخصه و ویژگی تلاش کرد.

ناجی: مردمی بودن فعالیت‌های مذهبی اصلی حائز اهمیت استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار در مراسم تودیع و معارفه ریاست مجموعه تبلیغات اسلامی شهرستان های شهریار و ملارد که با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و منطقه‌ای در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سیدالشهدا امام حسین(ع)، اظهار کرد: مردمی بودن مراسم و فعالیت‌های مذهبی اصل و مؤلفه‌ای قابل توجه است که باید برای حفظ این امر خطیر تلاش شود.

وی افزود: حوزه فرهنگی با انتظارات و پیچیدگی‌های خاص به خود همراه است و تعادل بخشی در چنین عرصه‌ای امری دشوار اما سازنده و تعیین‌کننده محسوب می‌شود.

**کارآمدی، عنصری ضروری در انتصابات است

حسین گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مراسم با اشاره به خدمت‌گزاری به عنوان فلسفه وجودی انتصابات و تودیع و معارفه‌ها گفت: بسیاری از مشکلات با مدیریت هوشمندانه رفع می‌شود و نمی‌توان تمامی ناکارآمدی‌ها و نارسایی‌ها را به گردن تحریم‌ها، شیطان بزرگ و ایاد‌یش انداخت.

وی افزود: گاهی برخی بداخلاقی‌ها  از سوی ما مشاهده می‌شود که باید با تجدیدنظر در رفتار و مدیریت خود برای رفع و بهبود آن بکوشیم.

گروسی گفت: مراسم تودیع و معارفه یکی از حرکت‌های شایسته اخلاقی است که به پاسداشت قدردانی از زحمات مدیران خدوم انجام می‌شود و باید به اصل تکریم و تجلیل از خدمت گذاران و زحمت‌کشان این کشور و نظام مقدس همواره توجه ویژه‌ای معطوف شود.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین نصیر نیک نژاد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در تشریح نقش نهضت امام حسین(ع) و جایگاه تعیین‌کننده عاشورا و تاسوعا بر لزوم حفظ و تقویت جنبه‌ی مردمی این مراسم و پرهیز از نگاه جناحی سیاسی به سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد.

گفتنی است حجت‌الاسلام صدق علی جلیل زاده به عنوان ریاست جدید تبلیغات اسلامی شهرستان‌های ملارد و شهریار معرفی و حجتَ‌الاسلام حسین‌علی رضازاده با حکم ارتقاء عهده‌دار عرصه قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران شد.

انتهای پیام/                         

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار