محدویت در فضای ساختمانی، دغدغه جدی تامین اجتماعی ملارد

رئیس تامین اجتماعی شهرستان ملارد گفت : در حال حاضر محدودیت در فضای ساختمانی از جدی‌ترین دغدغه ها در این حوزه محسوب می‌شود و با توجه به شرایط خاص سالمندان و مستمری‌بگیران ضرورت تامین فضای مناسب اجتناب ناپذیر است.

محدویت در فضای ساختمانی، دغدغه جدی تامین اجتماعی ملاردحمید رستمی رئیس تامین اجتماعی شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: فضای ساختمانی موجود این اداره، در شان تامین اجتماعی و شهرستان ملارد نیست.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص ارباب رجوع این مجموعه که بخش قابل توجهی از آن ها را سالمندان و مستمری‌بگیران بازنشسته تشکیل می‌دهند و به تبع ناتوانی‌های جسمی که برگرفته از مقتضیات سنی خاص این گروه است، لزوم تامین فضای ساختمانی مناسب را به وجود می آورد.

رستمی بیان کرد:  نارسایی در امکانات سرمایشی و گرمایشی باعث گلایه شهروندان از چنین وضعیتی شده است.

وی گفت: با توجه به زمان بر بودن عملیات احداث و بهره برداری از ساختمان تامین اجتماعی در شهرک اداری این شهرستان ، در نظر داریم تا پایان سال به محلی دیگر نقل مکان کنیم.

رئیس تامین اجتماعی ملارد یادآور شد: امیدواریم با همیاری دیگر دستگاه‌های فعال در سطح شهرستان، در جلب رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان این منطقه به موفقیت های هرچه بیشتری در مقایسه با سنوات گذشته نائل شویم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار