ظرفیت مجهزترین ترمینال مسافربری حاشیه خزر برای توسعه گردشگری گیلان استفاده شود

مدیرکل بنادر استان گیلان با بیان اینکه در منطقه ویژه بندر انزلی مجهزترین ترمینال مسافربری حاشیه خزر وجود دارد گفت: ظرفیت این ترمینال برای توسعه گردشگری گیلان استفاده شود.

به گزارش ظرفیت مجهزترین ترمینال مسافربری حاشیه خزر برای توسعه گردشگری گیلان استفاده شودگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید علی نعیمی امروز در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی آستارا به ظرفیت‌های اقتصادی در بندر آستارا اظهار داشت: اهمیت روابط گیلان با کشور آستارا در توسعه اقتصادی بسیار حائز اهمیت است.
 
وی از هیئت آذربایجانی حاضر در آستارا خواست تا از شهر رشت و منطقه آزاد انزلی بازدید کنند و افزود: ظرفیت‌های اقتصادی بسیاری در منطقه آزاد انزلی وجود دارد.
 
مدیرکل بنادر استان گیلان با اشاره به اینکه دو بندر چمخاله و کیاشهر در استان در حال ساخت است گفت: در منطقه ویژه بندر انزلی مجهزترین ترمینال مسافربری حاشیه خزر وجود دارد و  گیلان استان توریستی است که از ظرفیت‌های آن می‌توان به‌خوبی استفاده کرد.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز همچنین با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری و رئیس کمیسیون همکاری‌های مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان و هیئت جمهوری آذربایجان تفاهم‌نامه اتصال راه آهن سراسری جمهوری اسلامی ایران به جمهوری آذربایجان امضا می‌شود.
 
اجلاس مشترک اتصال راه آهن ایران به آذربایجان درآستارا در حال برگزاری است و دو طرف ایران و آذربایجان در حوزه تسهیل و رونق حمل و نقل جاده‌ای مذاکره می‌کنند.
 
انتهای پیام/ز
برچسب ها: گیلان ، بنادر ، بندر انزلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.