رشت؛

آموزش 950 هزار مجری انتخابات

دبیر ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: 950 هزار مجری برای برپایی هر چه بهتر انتخابات آموزش خواهند دید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ دبیر ستاد انتخابات وزارت کشور در حاشیه همایش توجیهی - آموزشی دست اندرکاران اجرایی انتخابات دراستان های گیلان ، قزوین و زنجان در بندر انزلی اعلام کرد : آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات تا اسفند ماه امسال ادامه می یابد.

علی  پورعلی مطلق با بیان اینکه آموزش و توجیه مجریان استانی انتخابات از هفته گذشته آغاز شده افزود : در مرحله اول استان چهارمحال بختیاری میزبان دست اندرکاران اجرایی انتخابات در استان های یزد و اصفهان بود.

وی با بیان اینکه آموزش مجریان انتخابات در 4 زمینه حقوقی ، اجرایی ،امنیتی و مشارکتی است افزود : علاوه بر این ، همایش توجیهی و آموزشی 270 مربی نیز برای ارایه مشاوره به استانداران و فرمانداران سراسر کشور در تهران در حال برگزاری است.

استاندارگیلان نیز درهمایش دو روزه آموزشی - توجیهی مجریان انتخابات  دراستان های گیلان – قزوین و زنجان گفت : برپایی انتخاباتی سالم، پرشور و با نشاط مستلزم حفظ  و ارتقاء آمادگی های لازم در خصوص ابعاد این حماسه ملی است.

محمد علی نجفی آمادگی مجریان انتخابات را مستلزم آگاهی و تسلط  آنان به وظایف محوله دانست و افزود: آموزش و بهره گیری از نیروهای با تجربه در این زمینه راهگشاست.

در همایش توجیهی - آموزشی دست اندرکاران اجرایی انتخابات در استان های گیلان ، قزوین و زنجان 160نفر شرکت کرده اند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: آموزش ، انتخابات ، مجری ، ستاد ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.