مشهد؛

مهاجران منا در شهرهای خراسان رضوی تشییع شدند/ورود سومین کاروان پیکرها تا دقایقی دیگر

دومین کاروان پیکرهای جانباختگان منا متشکل از 22 پیکر تشییع شد و تا دقایقی دیگر سومین کاروان پیکرهای مهاجران منا وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز مشهد، صبح امروز پیکر هفت جانباخته مشهدی فاجعه منا از مقابل مهدیه مشهد تا حرم مطهر امام رضا(ع) تشییع شد.

این مراسم با حضور دهها هزاران نفر از مردم، مسئولان استانی و مقامات نظامی برگزار و پیکر این جانباختگان در حرم مطهر رضوی طواف داده شد و پس از اقامه نماز برای خاکسپاری به گلزار بهشت رضا (ع) مشهد انتقال یافت.

سخنگوی ستاد تشییع و استقبال از جانباختگان خراسان رضوی در فاجعه منا نیز در حاشیه این مراسم گفت: همزمان با این آیین، بدن های مطهر شش جان باخته سبزواری و یک جان باخته اهل باخرز فاجعه منا نیز در آن شهرها بر دوش مردم مومن تشییع و به خاک سپرده شد.

محمدحسن واحدی افزود: این پیکرها جزو 22 پیکری هستند که در نوبت دوم به خراسان رضوی وارد شده اند و هشت پیکر دیروز در نیشابور تشییع و خاکسپاری شد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ساعت 14 امروز نیز سومین کاروان پیکرهای جان باختگان فاجعه منا به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد وارد خواهد شد.

در فاجعه منا 22 حاجی خراسان رضوی جان خود را از دست دادند که از این تعداد تاکنون پیکرهای 45 نفر به استان منتقل، تشییع و تدفین شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.