مشهد؛

مشهد میزبان چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم کارکنان فنی و حرفه ای

چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان فنی و حرفه ای در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رییس ستاد چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان سازمان فنی و حرفه ای کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: برگزاری مسابقات قرآن یکی از عوامل مهم ترغیب افراد به سمت قرآن است.

افشین رحیمی با اشاره به تاثیر قرآن در زندگی افزود: قرآن دارای نور معنویت است که تاثیر آن در زندگی همه افراد جامعه بروز پیدا می کند.

وی با اشاره به این که اعتباری بالغ بر 130 میلیون تومان برای این مسابقات در نظر گرفته شده است، گفت: در این مسابقات پیامی از طرف آیت‌الله سبحانی و آیت‌الله جوادی آملی قرائت می‌شود.

رییس ستاد چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان سازمان فنی و حرفه ای کشور افزود: این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم در گروه برادران و رشته های حفظ، ترتیل و مفاهیم در گروه خواهران در مشهد برگزار می شود.

رحیمی با بیا ن اینکه 144 نفر در این مسابقات شرکت می کنند، خاطر نشان کرد: از این تعداد 92 نفر برادر و 52 نفر خواهر هستند که از 32 استان با هم رقابت می کنند.

چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان فنی و حرفه ای کشور 15 و 16 مهر در جوار بارگاه منور رضوی در مشهد برگزار می شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.