مشهد؛

آغاز همایش تجلیل از خیرین سلامت کشور با پیام رئیس مجلس شورای اسلامی

همایش تجلیل از خیرین سلامت کشور با پیام رئیس مجلس شورای اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام با اشاره به اینکه حوزه سلامت به عنوان یکی از شاخصهای اصلی امر توسعه در کشور نیازمند توجه همگان به ویژه افراد خیر و نیکوکار است آورده است : مشارکت مردم در امور خداپسندانه و نقش آفرینی در عرصه های نوعدوستی و بشردوستانه که رضایت الهی و قرب خداوند متعال را به دنبال دارد همواره مورد توجه و عنایت خاص ملت بزرگوار ایران است.

علی لاریجانی آورده است: مجمع خیرین سلامت با هدف ارائه خدمات خداپسندانه در عرصه های بهداشتی، درمانی و پزشکی و کمک به نیازمندان و بیماران مستمند رسالت عظیمی را بر عهده گرفته و در این راستا تمام تلاش خود را معطوف به التیام و بهبودی دردمندان کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام از تلاش خیرخواهانه خیران سلامت و کمک به بیماران بی بضاعت قدردانی کرده و اظهار امیدواری کرده شاهد افزایش اینگونه اقدامات خداپسندانه در سطح کشور باشیم.

در همایش تجلیل از خیرین سلامت کشور 150 نفر از نیکوکاران این عرصه از سراسر ایران و 30 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه اعضای کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این همایش حضور دارند.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.