نتانیاهو پس از ایران، به جنگ با مبارزان فلسطینی می رود

نتانیاهو پس از تلاشی ناموفق برای رد توافق هسته ای ایران در کنگره، اینبار به جنگ با مبارزان فلسطینی می رود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، تشدید تنش ها در مسجدالاقصی نتانیاهو – نخست وزیر رژیم صهیونیستی – را بر آن داشته است برای مقابله با مبارزان فلسطینی قوانین امنیتی جدیدی را تصویب کند.

وی خواستار تیراندازی به فلسطینی هایی شده است که از سنگ و بطری های آتش زا برای دفاع از خود استفاده می کنند. همچنین قرار است از پلیس های لباس شخصی صهیونیست برای شناسایی مبارزان فلسطینی استفاده شود. آن هم بدین ترتیب که در زمان برگزاری راهپیمایی های اعتراضی، پلیس های لباس شخصی صهیونیست به میان مبارزان فلسطینی می روند تا کسانی را که برای دفاع از خود از سنگ و بطری آتش زا استفاده می کنند بازداشت کنند.

تنش ها در مسجدالاقصی در حالی شدت می یابد که چندی پیش یک شهرک نشین صهیونیست به نام "الکساندر لو لوویچ" بر اثر اصابت سنگ از سوی مبارزان فلسطینی کشته شد. در پی وقوع این حادثه، مقامات رژیم صهیونیستی خواستار اتخاذ قوانین سختگیرانه امنیتی برای مقابله با مبارزان فلسطینی شدند. درخواست ها از نتانیاهو در خصوص وضع قوانین سختگیرانه امنیتی در حالی شدت می یابد که وی درگیر مخالفت با توافق هسته ای ایران است. علاوه بر این، تحرکات و تدابیر نظامی روسیه در سوریه بر نگرانی های این رژیم افزوده است.

چرا که کارشناسان رژیم صهیونیستی با طرح سوال هایی در خصوص نقش روسیه در سوریه و تهدیداتی که این موضوع می تواند برای منافع رژیم صهیونیستی به همراه داشته باشد، نگرانی هایی را مطرح کرده اند.

این نگرانی ها به ویژه با ادعای برخی از روزنامه های آمریکایی در خصوص استفاده روسیه از حریم هوایی ایران و عراق، تشدید شده است. به ادعای روزنامه های آمریکایی، روسیه از حریم هوایی ایران و عراق برای انجام پروازهایی به سوی سوریه استفاده می کند. این روزنامه ها همچنین مدعی شدند روسیه در حال گسترش پایگاه هوایی خود در سوریه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۶:۵۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
خره باورت شه دیگه آخر راهی بیخودی مثل سگ پاچه نگیر (رژیم صهیونیستی آل سعود آل خلیفه محکوم به فنا هستن)
آخرین اخبار