ادعای نتانياهو: مقابله با توافق ايران، به روابط آمريکا و تل آویو لطمه ای وارد نکرد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد مخالفت این رژیم با توافق هسته ای ایران، در روابطش با آمریکا بی تأثیر بوده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد نبردی که وی در کنگره آمریکا علیه توافق هسته ای ایران انجام داد، به نفع تل آویو بوده و به روابط با آمریکا لطمه ای وارد نکرده است.

وی در مراسم افتتاح خط راه آهن عسقلان و بئر شواء افزود :«ماههاست از همه مفسران و تحلیلگران می شنوم که مقابله ما با توافق هسته ای ایران موجب اختلاف و سقوط روابط با آمریکا می شود.» نتانیاهو همچنین ادعا کرد:مشخص است که چنین سقوطی در روابط وجود نداشته و در آینده نیز وجود نخواهد داشت. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه نیز مدعی شد :« هرگز متوجه نشدم چرا اسرائیل نمی تواند در موضوع توافق هسته ای با کشوری مقابله کند که هدفش را نابودی ما اعلام کرده است. این نه تنها حق من، بلکه وظیفه من است در مورد چنین خطراتی هشدار دهم."
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
کشور جعلی که توسط غرب استکباری به منطقه تحمیل شده است و اجازه هر غلط زیادی در منطقه در تجاوز و کودک کشی و کشتار زنان و بچه های بی دفاع و بی گناه و دستگیری و شکنجه علنی ملت مظلوم فلسطین و ترور اتباع دولت های دیگر را دارد ، همچنین 400 بمب اتمی دارد و عضو ان پی تی نیست ، هیچ نظارتی آژانس تحت الحمایه سیا بر فعالیت های آن ندارد ، و در اجلاسی که همه کشورهای منطقه خواهان عاری شدن خاورمیانه از سلاح های هسته ای شده اند ، با حمایت کشورهای استکباری و از نظارت . اعمال قوانین بین المللی معاف می شود ، چه حقی و به چه حقی و مرجع این حق مگر کشورهای استکباری غربی ناحق نیستند .
خوب است خفه شوید آقای نتانیا هو هرچه زودتر بمیرید با گناه کمتری در قیامت محشور خواهید شد .
مگر شما صهیونیست ها به قیامت هم اعتقادی دارید !!!!!!
آخرین اخبار