رئیس دارالقرآن خانه کارگر خبر داد:

آغاز به کار پیش دبیستانی‌های قرآنی از سال تحصیلی آینده

علیرضا محجوب گفت : طبق موافقت‌نامه‌های انجام شده با وزارت آموزش و پرورش از سال آینده پیش دبستانی‌های قرآنی در سراسر کشور آغاز به کار می‌کند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌رضا محجوب، نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس دارالقرآن خانه کارگر گفت: : آموزش قرآن باید به نحوی باشد که پیش از باسواد شدن کودکان آن‌ها را با قرآن آشنا کرد که در این راستا طبق موافقت‌نامه‌های انجام شده با وزارت آموزش و پرورش از سال آینده پیش دبستانی‌های قرآنی در سراسر کشور آغاز به کار می‌کند.

این نماینده مجلس افزود: خانه کارگر دست کیفیت بخشیدن به آموزه‌های قرآنی را دارد که در جهت همین هدف امکان ارتباط گسترده با مخاطبان را بدون نیاز به تحمل زحمت حضور در کلاس فراهم آورده است به طوری که در هر فاصله‌ای حتی خارج از مرز‌ها امکان آموزش قرآن وجود دارد.

وی در پایان با تأکید بر لزوم مکتبخانه‌ای کردن آموزش قرآن خاطرنشان کرد: آموزش قرآن باید پیش از دوره‌ی دبستان شروع شود به طوری که همه‌ی شعرا و دانشمندان بزرگ اسلامی از دامن مکتب‌خانه‌های قدیم بیرون آمده است.

گفتنی است؛ در این طرح آموزش روخوانی، روان‌خوانی، فصیح خوانی، تجوید، صوت و لحن، به همراه بسته‌های کمک آموزشی شامل جزوه، کتاب و نرم‌افزار برای تمام افراد بالای 10 سال به صورت تلفنی انجام می‌شود.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار