در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

فروزنده: اگر توافق نشد، عزا نخواهیم گرفت/ به مذاکرات نیاز نداریم

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما واقعا به مذاکرات نیاز نداریم، گفت: اگر ظرفیت و منابع داخلی کشور به درستی مدیریت شود، دیگر نیازی به مذاکرات نخواهیم داشت و چنانچه توافقی هم حاصل نشود عزا نخواهیم گرفت.

"لطف‌الله فروزنده" سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نیاز آمریکایی‌ها به مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: شرایط آمریکایی‌ها طوری است که به مذاکرات نیاز دارند چرا که می‌دانند اگر با ایران مذاکره نکنند، جمهوری اسلامی مسیر خود را با قدرتی بیش از گذشته ادامه خواهد داد.

وی افزود: ما به مذاکرات هسته‌ای نیاز نداریم و به توانمندی‌های داخلی خود متکی هستیم.

فروزنده تأکید کرد: اگر ظرفیت و منابع داخلی کشور به درستی مدیریت شود، دیگر نیازی به مذاکرات نخواهیم داشت و چنانچه توافقی هم حاصل نشود عزا نخواهیم گرفت. 

وی با بیان اینکه در صورت پافشاری بر اصول خود، مذاکرات برای ما تبدیل به یک فرصت خواهد شد، گفت: ما در مسیر انقلابی خود حرکت می‌کنیم و اهل سیاسی‌کاری نیستیم اما استکبار جهانی به دروغ در پی مذاکرات بود.

فروزنده ادامه داد: طرف غربی در مذاکرات صادقانه عمل نمی‌کند و هدف اصلی آن‌ها مقابله با نظام جمهوری اسلامی است.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با تأکید بر اینکه اگر طرف غربی در مذاکرات امتیازی هم به ما داده از سر اجبار بوده است، خاطر نشان کرد: "باراک اوباما" گفت که اگر می‌توانست، نمی‌گذاشت که حتی یک پیچ هسته‌ای در ایران وجود داشته باشد اما وقتی مقاومت مردم ایران را دید مجبور به عقب‌نشینی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.