فروزنده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

توجه به توانمندی‌های داخلی مهمتر از مذاکرات است/ اگر توافقی صورت نگیرد هیچ اتفاقی نمی‌افتد

سخنگوی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه دولت نباید مسائل داخلی کشور را به مذاکرات گره بزند، گفت: مذاکره مسئله اول ما نیست، مهمتر از آن توجه به توانمندی‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی است.

مذاکرات مسئله اول ما نیست بلکه توجه به توانمندی‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی مهم است/ تشریح جزئیات جلسه شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی"لطف‌الله فروزنده" سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشکیل جلسه شورای مرکزی جمعیت ایثارگران اظهار داشت: جلسه شورای مرکزی جمعیت ایثارگران عصر دیروز(شنبه) تشکیل شد که در این جلسه ابعاد مختلف مذاکرات هسته‌ای مورد بحث قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: ما به تیم مذاکره‌کننده اطمینان داریم و مطمئن هستیم که زیر بار توافق بد نخواهند رفتند.  
 
فروزنده  با بیان اینکه  آمریکا تمامی تلاش خود را می‌کند که توافق بد را به ما تحمیل کند،‌ افزود: توافق خوب از منظر ما توافقی است که خطوط قرمز نظام در آن رعایت شود؛ حق هسته‌ای ما به رسمیت شناخته شود و تحقیق و توسعه را برابر با نیازمان انجام دهیم و تحریم‌هایی را که مربوط به هسته‌ای است، برداشته شود.
 
وی با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده باید هوشمندانه با آمریکا برخورد کند، اظهار کرد: دشمن و استکبار جهانی تمام تلاش خود را می‌کند که اگر توانست ما را به توافق بد برساند و اگر نتوانست، توافق تطبیق‌برداری را مطرح کند، اما جمهوری اسلامی ایران صداقت خود را به دنیا ثابت کرده است.
 
سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: امروز افکار عمومی به نفع جمهوری اسلامی است و پیروزی بزرگتر با ایران است که نشان داد به دنبال انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز و حق مسلم خودش است و در عین حال با اقتدار زیر بار ظلم نخواهد رفت و محکم و قدرتمند خواهد ایستاد.
 
فروزنده با بیان اینکه اگر توافقی صورت نگیرد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، اظهار کرد: توصیه ما به دولت یازدهم این است که مسائل داخلی و اقتصادی را با رویکرد اقتصاد مقاومتی حل کند و مسائل داخلی کشور را به مذاکرات گره نزند چرا که مذاکره مسئله اول ما نیست، مهمتر از آن، توجه به توانمندی‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی است.

سخنگوی جمعیت ایثارگران افزود: دولت باید با اقدامات مثبت و ایجاد رونق اقتصادی، شرطی‌شدن جامعه را از بین ببرد و به مردم اعتماد و اطمینان بدهد تا فعالان اقتصادی به میدان بیایند و از ظرفیت و امکانات کشور استفاده شود.  
 
وی گفت: ما امکانات، نیروی انسانی و ظرفیت بالایی در کشور داریم و اگر با برنامه‌ریزی منسجم و در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم، مسلما اتفاق بزرگی می‌افتد و تحریم به یک فرصت برای ما تبدیل خواهد شد.  
 
فروزنده گفت: ما از مسئولان اقتصادی دولت توقع داریم که به صورت جدی برنامه‌ریزی کرده و با رکود به شدت مقابله کند و حرکت و نشاط را در کشور به راه بیندازد تا مردم استعدادها و سرمایه‌هایشان را به صحنه بیاورند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران خاطرنشان کرد: باید از مردم بخواهیم که کالای ایرانی مصرف کنند که البته تحقق این امر با بالا رفتن کیفیت توسط تولیدکنندگان امکان پذیر است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.