مطهری‌نژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

طرفین مقابل باید یکدیگر را راستی‌آزمایی کنند تا توافق پایدارتری ایجاد شود

عضو حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه شاید توافق صددرصدی در وین حاصل نشود و فقط سطحی از توافق مورد نظر منعقد شود، گفت: باید در این سطح از توافق، طرف‌های مقابل یکدیگر را راستی‌آزمایی کنند تا در ادامه توافق پایدارتری ایجاد شود.

میرزابابا مطهری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران درباره نتیجه احتمالی مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: ممکن است توافق صددرصدی که مدنظر دو طرف بوده در وین حاصل نشود و فقط سطحی از توافق منعقد شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در نهایت مذاکرات به توافق خواهد انجامید، افزود: باید در این سطح از توافق، طرف‌های مقابل یکدیگر را راستی‌آزمایی کنند تا در توافق پایدارتری ایجاد شود.

مطهری‌نژاد همچنین با اشاره به سفر یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران تصریح کرد: به نظر می‌رسد آمانو برای رفع پاره‌ای از سوءتفاهمات به ایران سفر کرده است.

عضو حزب مردم‌سالاری تصریح کرد: از اهداف سفر آمانو به ایران می‌توان به برطرف کردن سوءتفاهم‌ها در روابط آژانس با ایران و وظایفی که بعد از توافق برعهده آژانس است اشاره کرد لذا به نظر می‌رسد آمانو توانسته سوءتفاهم‌ها را تا حدودی برطرف کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار