جروزالم پست خبر داد؛

نگرانی رژیم صهیونیستی از توافق ایران با گروه 1+5

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از توافق ایران با گروه 1+5 به شدت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از جروزالم پست، "موشه یعلون،" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، امروز(دوشنبه) با ابراز نگرانی شدید از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 اظهار کرد حتی اگر طرفین تا سه‌شنبه (9 تیرماه)، ضرب‌الاجل تعیین شده به توافق نرسند، امضای قرارداد هسته‌ای امری حتمی است.

وی با تکرار ادعاهای بی‌اساس این رژیم در مورد برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران، توافق بین ایران و گروه 1+5 را «توافق بد» خواند.  

رژیم صهیونیستی بارها نگرانی خود را از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 ابراز کرده است. نتانیاهو همچنین خواستار گنجاندن بند «به رسمیت شناختن اسرائیل بوسیله ایران» در توافق جامع هسته‌ای بود که از سوی اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا رد شد.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
nader
۰۰:۲۶ ۰۹ تير ۱۳۹۴
امیدوارم از نگرانی بمیری کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۸ تير ۱۳۹۴
این مردک دلقک ، که با هواپیمای اف 35 به زن و بچه های بی دفاع غزه حمله کرده است و از پس یک ملت محاصره شده و بی پناه و بی گناه فلسطینی که حتی ابوعباس بقیه اعراب بی غیرت نوکر آمریکا هم پشت آنها را خالی کرده اند بر نیامده و تهدید به استفاده از بمب اتمی کرده و در حدود 400 بمب اتمی اهدائی آمریما را در انبار زراد خانه های خود دارد ، چرا باید از فعالیت های هسته ای صلح آمیز ایران که تحت نظارت آژانس است نگران باشد !!!! ؟
هم دنیا از وجود رژیم پلید صهیونیستی نگران هستند ، آن وقت این بی بته درغگجو و جنایتکار الکی از خودش نگرانی در می کند .
آخرین اخبار