دونالد ترامپ:

اوباما برای توافق با ایران گدایی می‌کند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا سیاستهای دولت این کشور را در بحث مذاکرات هسته‌ای ایران به باد انتقاد گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران، دونالد ترامپ، نامزد انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا در گفتگویی رادیویی، مذاکره کنندگان ایران را بسیار ماهر خواند و گفت اوباما موجب شده است آمریکا «شبیه گداها به نظر برسد.»


ترامپ افزود: «ببینید، اوباما مذاکره کننده نیست. ما شبیه گداها به نظر می رسیم. مثل این است که نشسته ایم آنجا (محل گفتگوها در وین) داریم گدایی می کنیم. و پارسیان (ایرانی ها) همانگونه که می دانید مذاکره کنندگان بسیار خوبی هستند. نمایندگان ایران در گفتگوها ، سرآمد مذاکره کنندگان هستند و در مقابل آنها یک مشت احمق نشسته اند. اینطور به نظر می رسد که ما برای رسیدن به توافق داریم گدایی می کنیم. آنها ما را در چنین شرایطی قرار داده اند. هم اکنون برگ برنده در دست ماست؛ اما خیلی زود آن را از دست می دهیم.»


وی مدعی شد: «باید تحریم ها را بیش از پیش تشدید کنیم و شرایطی را به آنها (ایرانی ها) تحمیل کنیم که مجبور شوند سر میز مذاکره بنشینند. الان در حال رسیدن به توافقی هستیم که نباید امضا شود.»


اظهار نظر این مجری تلویزیون و سرمایه‌گذار متمول آمریکایی درباره گفتگوهای هسته ای ایران و گروه پنج بعلاوه یک در وین ، موجی از انتقادها و استهزاء را در پایگاه های اجتماعی ضد وی به راه انداخت.


 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
حامد
۱۷:۳۳ ۰۸ تير ۱۳۹۴
تو برو بمیر اسراییلی احمق
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۲۹ ۰۸ تير ۱۳۹۴
نخود هر آش!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۱۴:۱۳ ۰۸ تير ۱۳۹۴
يكي نيست به اين آقا بگويد كه زياد به خودت فشار نيارد چون منفجر مي شود
آخرین اخبار