قهرمان کشتی بازیهای آسیایی 2014 در «یک ماه، یک ستاره»

پرویز هادی قهرمان وزن 120 کیلوگرم کشتی بازیهای آسیایی 2014اینچه ائون امشب در برنامه «یک ماه، یک ستاره» برای مستمندان گلریزان می گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، پنچمین قسمت از برنامه «یک ماه، یک ستاره» با حضور پرویز هادی قهرمان امشب ساعت 23:00 با حضورپرویزهادی قهرمان وزن 120 کیلوگرم، بازیهایی آسیایی 2014 اینچه ائون از شبکه مستند به نمایش در خواهد آمد. 

محور اصلی این قسمت از برنامه «یک ماه یک ستاره» با حضور این کشتی گیر جوان در یکی از شهرهای استان تبریز می گذرد، که در آن برای مستمندان و زندانیان طی مراسم گلریزانی پول جمع می شود.

«یک ماه، یک ستاره» که از ابتدای ماه مبارک رمضان در روزهای زوج از شبکه مستند به نمایش درمی‌آید، در هر قسمت با محوریت یک روز فعالیت اجتماعی یک هنرمند که در کنار آن یک حرکت خیرخواهانه هم انجام می‌شود به سراغ ستارگان رشته‌های مختلف می‌رود.

 برنامه «یک ماه، یک ستاره» سابق بر این با نام «یک روز، یک هنرمند» در ایام نوروز از شبکه مستند پخش می‌شد.

عواملی اصلی این مستند عبارتند از: تهیه‌کننده: ناهید دل‌آگاه، مجری طرح: رضا عاطفی، کارگردان‌ها: رضا ابرازی، وحید حسینی نامی، مهدی حیدری ، محمد جعفری و وحید نامی، برنامه ریز و مدیر تولید: ارغوان تجلی منش.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.