امیر احمدی: اسرائيل در ماجرای جاسوسی از مذاکرات ایران نقش دارد

رئیس گروه موسوم به شورای ایران و آمریکا اعلام کرد رژیم صهیونیستی در ماجرای جاسوسی از رایانه های هتل های محل برگزاری مذاکرات هسته ای نقش دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه ی تلویزیونی راشا تودی؛ رئیس گروه موسوم به شورای ایران و آمریکا اعلام کرد رژیم صهیونیستی در ماجرای جاسوسی در هتل های محل برگزاری مذاکرات هسته ای نقش دارد.
هوشنگ امیر احمدی درباره ی گزارش موسسه ی کاسپرسکی در خصوص جاسوسی از گفتگوهای هسته ای ایران گفت: به احتمال زیاد اسرائیل در این ماجرا نقش دارد چون نه تنها اسرائیل از آنچه که در جریان بود ناخرسند بود بلکه به افرادی که مذاکره می کردند هم اعتماد نداشت و این بی اعتمادی به طور خاص به افراد دولت اوباما مربوط می شود. اسرائیلی ها علنا گفته اند که به دولت اوباما در خصوص این مذاکرات اعتماد ندارند. ما می دانیم که دولت اسرائیل در کل جریان مذاکرات، مشغول افشای اطلاعات درباره ی مذاکرات بوده است از این رو جای تردید باقی نمی ماند که اسرائیل در این ماجرا نقش داشته است. این روند به صورت بسیار خوب و نظام مند طراحی شده بود که در آن اسرائیلی ها خواستند پروژه ی هسته ای ایران را برچینند، مانع از مذاکرات موفق با ایران شوند و از این طریق، مناقشه را تشدید کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار