پس از عملکرد ضعیف استقلال در لیگ چهاردهم

سرنوشت آبی ها به کجا خواهد رسید؟/ ژنرال می ماند یا می رود؟/ کاسه صبر هواداران لبریز شد

عملکرد ضعیف آبی ها و شهرآورد قریب الوقوع، باعث شده این روزها تمرینات آبی پوشان آبستن حواشی گوناگون و متفاوتی شود.

سرنوشت آبی ها به کجا خواهد رسید؟/ ژنرال می ماند یا می رود؟/ کاسه صبر هواداران لبریز شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، با توجه به عملکرد ضعیف آبی پوشان در لیگ چهاردهم شاید تمرین امروز آبی پوشان آبستن حوادث و حواشی گوناگون باشد.
 
با توجه به حمایت های فراوان هواداران در تمرینات گذشته‌آبی ها و درخواست آنان از سرمربی مبنی بر کسب سهمیه و تحقق نیافتن این امر به نظر می رسد تمرین این روزهای آبی پوشان در انتهای لیگ چهاردهم خالی از حاشیه نباشد.
 
تیم استقلال که رویای قهرمانی را در سر می پروراند در هفته های میانی نیم فصل دوم این رویا را بر باد رفته می دید اکنون کورسوی امیدی برای کسب سهمیه داشت که علی رغم حمایت هواداران خود به این مهم نیز نرسید و باید عنوان کرد که استقلال و هواداران پرشمار این تیم امسال نیز به هیچ یک از آرزوهای خود نرسیدند و دست خالی از لیگ چهاردهم برگشتند.
 
شاید در تمرینات گذشته آبی پوشان هواداران پرشماری را می دیدیم که با آوردن پلاکارد، بنر و سردادن شعار مبنی بر حمایت از امیرقلعه نویی این تیم را برای بازی های بعدی آماده می کردند اما نتیجه ضعیف و دور از ذهن آبی پوشان شاید باعث این شود که دیگر هوادارانی برای تمرین استقلال به کمپ نرود و یا اینکه احتمال سردادن شعارهایی علیه سرمربی و بازیکنان داده شود و باید اشاره کن که هواداران ناراضی  از عملکرد استقلال پس از پایان بازی مقابل تراکتور با شعارهای زیادی که از سوی هواداران مبنی بر کسب نتیجه و عملکرد ضعیف شاگردان امیر قلعه نویی سرداده می شد این نکته را می تواند پی برد که دیگر صبر و تحمل هواداران به سر آمده و به اصطلاح طاقتشان تمام شده است درواقع استقلال این فصل فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته است که می تواند به مشکلات مالی، نبود بازیکن خود و تاثیر گذار، محرومیت ها و مصدومیت ها و بسیاری از عوامل باعث شده که استقلال  به این حال و روز بیفتد و شاید در آستانه هشتادمین دربی با پرسپولیس چندان روحیه و رمقی نداشته باشد زیرا این بار برد در دربی نیز نمی تواند آب رفته را به جوی باز گرداند و هواداران متعجب  و ناراضی آبی ها را آرام کند هوادارانی که نتیجه صبر خود را در پایان لیگ چهاردهم ندیدند و به قول امیر قلعه نویی "امسال سال بسیار سختی بود "به واقع سال سخت و دشواری برای آبی پوشان رقم خورد.
 
باید عنوان کنم شاید دربی هشتادم شور و شوق دربی های گذشته را نداشته باشد شاهد حضور یکصد هزار نفری تماشاگران در آزاد نباشیم و استقلال نیز رمقی برای سپری کردن ایستگاه آخر که حریف سنتی‌اش است نداشته باشد.
 
خلاصه چند صباحی به پایان کار امیر قلعه نویی در استقلال مانده است شاید دیگر ژنرال را در جمع آبی پوشان نبینیم اما این طبیعت فوتبال  است و کاری از پیش نمی‌تواند برد در فاصله چند روز مانده به دربی به نظر می رسد که از هیجان دربی خبری نیست و شاید به یک بازی معمولی تبدیل شده است.
 
آبی پوشان در روزهای واپسین  لیگ تمریناتش را انجام میدهد و خود را برای حداقل برد در دربی آماده می کند. بردی که شاید آبی باشد بر پیکره تیم و هواداران پرشمارش که لیگ کابوس وار چهاردهم را با برد مقابل پرسپولیس به پایان برسانند.
 
خلاصه اینکه استقلال امسال سال دشواری را سپری کرد اما دنیا به آخر نرسیده است و این اتفاق نیز برای تیمهای بزرگ رخ داده است، می توان با مدیریت کار آمد، به کار گیری کادر فنی خوبی، جذب بازیکن تاثیر گذار و داشتن هدف و برنامه مشخص و اتحاد و یکدلی هواداران در فصول آینده شاهد موفقیت تیم بود.
 
گفتنی است، تیم فوتبال استقلال هم اکنون در رده ششم رقابتهای لیگ برتر قرار دارد و نتیجه بازی مقابل پرسپولیس نیز نمی‌تواند چندان برای آبی پوشان و ارتقاء جدول موثر باشد. بازی که قرار است جمعه این هفته در ورزشگاه آزادی برگزار شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، ژنرال ، هوادار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار