برانکو: با یازده بازیکن متعصب به مصاف استقلال می‌رویم

سرمربی پرسپولیس گفت: دربی برای ایران یک افتخار و از جذابیت بالایی برخوردار است، با بازیکنانی که از هرلحاظ آماده‌آند به مصاف حریف می‌رویم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری گفت: دربی برای ایران یک افتخار بوده و از حساسیت و جذابیت بالایی برخوردار است.
ما تعدادی از بازیکنانمان را در این بازی نداریم  اما یازده بازیکن برای پرسپولیس بازی می‌کنند که شاید بی تجربه و جوان باشند ولی قلب قرمز دارند.

وی افزود:دروازه سوم را به جای همامی انتخاب کردیم و من خواستم به دروازه بان سوم فرصت داده باشم. 

برانکو درباره تجربه همکاری با قلعه‌نویی گفت:مربیان بزرگ مثل قلعه نویی فکر می کنند و او همیشه راه‌کارهای خوبی را در بازی‌ها از خود نشان داده‌است.ما نیز همچین تفکراتی برای خود داریم و لازم است بگویم از بازیکنانم بسیار راضی هستم که به فرمانم توجه می‌کنند.

وی در ادامه گفت: تیم پرسپولیس 4 مربی در طول فصل عوض کرده است و به بازیکنانم تبریک می‌گویم که توانستند با تفکرات 4 مربی هماهنگ شوند و خود را به مرز مناسبی برسانند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص قضاوت داوری گفت: به عنوان مربی به قضاوت داوری نمی‌پردازم و به داوران اعتماد دارم هیچ داوری به خود اجازه نمی دهد اشتباهی را عمدا انجام دهد و هر داوری ممکن است اشتباهی را سهوی انجام دهد و من به این قصه ها در مورد داوری علاقه ندارم.

برانکو در ادامه نشست افزود: چند سال پیش یک سمینار مربیگری برای مربیانی که در جام جهانی حضور داشتند برگزار شد که من و قلعه نویی آنجا با هم صحبت کردیم و من دیدگاه خودم را به وی گفتم، پنج سال در ایران اقامت داشتم و بعد از تیم ملی تصمیم گرفتم در باشگاه کار کنم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا تیم فوتبال پرسپولیس به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، برتر ، برانکو ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار