«عبور از غبار» ویژه برنامه‌ی شهادت امام موسی کاظم (ع)

ویژه برنامه‌ی «عبور از غبار» ویژه برنامه شهادت امام موسی کاظم (ع) به تهیه‌کنندگی محمد اسماعیلی‌پور از شبکه‌ی رادیو ایران به روی آنتن می‌رود.

محمد اسماعیل‌پور تهیه‌کننده‌ی رادیو ایران در گفتگو  با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: «عبور از غبار» یک ویژه برنامه‌ی ترکیبی است که برگرفته از یکی از احادیث امام موسی کاظم (ع) است.

وی در ادامه گفت: این ویژه برنامه به مناسب شهادت امام موسی کاظم (ع) با موضوع فراموشی باعث سلب آرامش فرد در جامعه است، از ساعت 19 تا 21 روز پنجشنبه روی موج FM ردیف 90 مگاهرتز روی آنتن رادیو ایران می‌رود.

" ساماعیل‌پور " در خصوص فرم و محتوای برنامه‌ی " عبور از غبار " اظهار داشت: در " عبور از غبار " از نگاه دنیای امروز و دید جامع‌شناسی و روانشناسی در قالب نمایش، گفتار و گزارش با مخاطب از طریق 22050009 در تعامل هستیم.

وی در خصوص مهمانها و کارشناسان برنامه بیان کرد: " علیرضا شریفی‌یزدی " جامع‌شناس و حجت‌الاسلام سلیمی کارشناس مذهبی برنامه هستند.

گفتنی است حسین خداداد بیگی ( گوینده )، نوید دانشور ( گزارشگر)، آسیه گرجی و علیرضا تابان ( بازیگر نمایش ) و محمد اسماعیل‌پور ( تهیه‌کننده ) از عوامل ویژه برنامه " عبور از غبار " هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار