پخش کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از رادیو ایران

رادیو ایران به عنوان تنها شبکه رادیویی پخش مستقیم مراسم کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی را پوشش می‌دهد.

یدالله گودرزی مدیر گروه اندیشه و فرهنگ رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پخش کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی گفت: با توجه به برگزاری بیست و نهمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در هفته وحدت و در مقطع حساسی که در آن هستیم، رادیو ایران به عنوان تنها شبکه رادیویی سعی کرده مستقیم در این کنفرانس حضور پیدا کند و برنامه و رویداد‌های این مراسم را پوشش دهد.

وی افزود: از این جهت برنامه‌سازان رادیو ایران غرفه خود را در محل برگزاری برپا کردند. گزارشگر شبکه، اخبار افتتاحیه را از محل سران اجلاس ارسال می‌کند. همچنین دو برنامه رادیو ایران به نام‌های «به افق آفتاب» در این دو روز ساعت 11:45 و برنامه «طلوع مهربانی» ویژه میلاد پیامبر اکرم (ص) است که به صورت زنده از محل کنفرانس پخش خواهد شد.

گودرزی عنوان کرد: علاوه بر دو برنامه‌ که گفته شد، برنامه ایرانشهر، شناسا و کافه هنر اقدام به پخش گزارش‌های زنده از نشست‌های علمی کنفرانس وحدت اسلامی خواهند کرد. همچنین گزارشگران رادیو ایران به صورت روزانه گزارش‌های خود را پخش می‌کنند.

گودرزی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور اندیشمندان کشور‌های مسلمان و افرادی که در راستای وحدت امت اسلامی مؤثر هستند، برنامه‌سازان اقدام به گفتگو و ضبط مستند‌هایی با موضوعات وحدت مسلمانان، خطر تفرقه، آگاهی مسلمانان و همین‌طور آسیب‌های تفکرات تکفیری خواهند داشت.

گفتنی است؛ کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی 6 تا 8 دی برگزار می‌شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار