کوچکترین نویسنده نمایشگاه، در غرفه «بهار کتاب» رادیو ایران

تهیه کننده برنامه «بهار کتاب» گفت: امروز در «بهار کتاب» میزبان پوریا حیدری خواننده و آهنگساز و سونیا ملک‌زاده، کوچکترین نویسنده در نمایشگاه خواهیم بود.

لیدا عرفانیان تهیه کننده برنامه «بهار کتاب» در گفت‌و‌گو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه «بهار کتاب» هر روز به جمع بندی اتفاقات یک روز می‌پردازد و تاکنون استقبال خوبی از بخش‌های مختلف غرفه رادیو ایران به عمل آمده است.

وی ادامه داد: روز گذشته میزبان سید نعمت الله آرامی مدیر کارگروه دفاع مقدس انتشارات روایت فتح و حسین شرف خانلو نویسنده کتاب «درضیه» که به روایت مادرش درباره زندگی پدرش شهید علی شرف خانلو نوشته است صحبت کردیم.

در ادامه امیر علی نبویان نیز در این غرفه حضور پیدا کرد و به فرصت خوبی که در نمایشگاه برای جوانان در خصوص مطالعه وجود دارد اشاره کرد.

همچنین امیر سرتیپ دربندی عضو هیات مدیره معارف جنگ نیز در مورد کتابش راجع به اعضای هلال احمر در زمان جنگ نوشته است صحبت کرد.

روز گذشته حال و هوای غرفه «بهار کتاب» حال و هوای بچه‌های جنگ را داشت و امیدوارم دین خود را ادا کرده باشیم.

عرفانیان در ادامه گفت: امروز محمد حسن محمدی مدیر نشر مهاجر و عضو هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان و سونیا ملک زاده با 7 سال سن کوچکترین نویسنده نمایشگاه کتاب تهران، پوریا حیدری خواننده و آهنگساز مهمان «بهار کتاب» خواهند بود.

وی با اشاره به مسابقه «بخون و ببر» گفت: با کتاب‌هایی که ناشران به غرفه رادیو ایران اهدا کرده‌اند برای مخاطبانی که کنار غرفه جمع می شوند، مسابقه برگزار می‌کنیم و در زمانی که معین کرده‌ایم هر فردی که بیشترین صفحه را خوانده باشد برنده مسابقه «بخون و ببر» می‌شود.

گفتنی است، برنامه «بهار کتاب» با اجرای محمود رضا قدیریان هر روز ساعت 18:30 به طور مستقیم از نمایشگاه کتاب پخش می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار