برنامه‌های دو روز پایانی نمایشگاه کتاب اعلام شد

کتابخوانی مرادی کرمانی، نیکی کریمی و مهرجویی در فرهنگسرای کتاب

در فرهنگسرای کتاب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهره‌هایی چون هوشنگ مرادی کرمانی و کارگردان و بازیگر فیلم‌های سینمایی «سارا» و «پری» برای حضور در برنامه کتابخوانی به نمایشگاه کتاب می‌آیند.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امروز چهارشنبه 23 اردیبهشت خسرو سینایی و مانی رهنما میهمان غرفه فرهنگسرای کتاب هستند و برای علاقه‌مندان کتاب می‌خوانند. در بخش شعرخوانی هم ساعد باقری در جمع مخاطبان حضور می‌یابد و گزیده‌ای از تازه‌ترین سروده‌های خود را قرائت می‌کند.

جذاب‌ترین بخش فرهنگسرای کتاب در یک هفته اخیر کتابخوانی هنرمندان بوده که با استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب مواجه شده است.

 در این بخش ابتدا هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده سرشناس و خالق «قصه‌های مجید» و «شما که غریبه نیستید» مقابل دوستداران کتاب و کتابخوانی می‌نشیند و بخش‌هایی از یک کتاب را به انتخاب خود می‌خواند. در نوبت عصر هم نوبت به بهرام شاه‌محمدلو می‌رسد که جوانان امروز و بچه‌های دیروز او را با نام آقای حکایتی می‌شناسند.

حضور چهره‌های سینمایی در روز جمعه حال و هوایی دیگر به فضای فرهنگسرای کتاب می‌دهد؛ نیکی کریمی و داریوش مهرجویی که در چند فیلم بسیار موفق و ماندگار از جمله «سارا» و «پری» با هم همکاری کرده‌اند، در آخرین روز فعالیت فرهنگسرای کتاب به نمایشگاه کتاب می‌آیند. کریمی ساعت 11 در بخش کتابخوانی هنرمندان حضور خواهد داشت و ساعت 16 مهرجویی برای خواندن کتاب مقابل مخاطبان می‌نشیند.

ناصر فیض طنزپرداز معروف و خالق کتاب «فیض‌ بوک» از ساعت 17:30 روز پنجشنبه به بخش شعرخوانی فرهنگسرای کتاب می‌آید و میهمان روز آخر این بخش محمدرضا سهرابی‌ نژاد است. ضمن اینکه مریم اسلامی و مصطفی رحماندوست هم برنامه قصه‌گویی را در نوبت‌های صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌کنند.

اجرای خنیاگران مذهبی کرمانشاه، لرستان و کردستان در نعت حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت امیرالمومنین علی(ع) و حضور گسترده گروه‌های نمایشی در فضای درونی و بیرونی فرهنگسرای کتاب هم دیگر بخش‌های فعالیت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار