کارگردان نمایش «من تا مرز من» :

سالن های نمایش حوزه هنری با کمبود مخاطب مواجه است

سالن های تئاتر حوزه هنری به دلیل ضعف در مدیریت های قبلی تماشاگران خود را از دست داده است .

احمد صمیمی کارگردان نمایش «من تا مرز من» در خصوص کاهش مخاطب در سالن‌های تئاتر حوزه هنری به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: متأسفانه سالن‌های حوزه هنری به دلیل سوء مدیریت‌های قبلی باعث کاهش مخاطب شدند البته مدیریت فعلی حمایت‌های بسیاری از گروه ما داشتند.

وی ادامه داد: وقفه‌های اجرا در سالن‌های حوزه هنری یکی دیگر از دلایل کاهش مخاطب است و چنانچه سالن‌های تئاتر بدون وقفه شرایط اجرای تئاتر را مهیا کنند به طور حتم مخاطبان برنامه‌های حوزه را پیگیری می‌کند و نمایش‌ها با کمبود مخاطب روبرو نمی شوند.

صمیمی تصریح کرد: این نمایش روایتگر سربازی است که در مرز شلمچه خدمت می‌کند و مدت سربازیش 5 سال طول کشیده و اتفاق اصلی نمایش در روز عاشورا رخ می‌دهد.

وی با اشاره به نویسنده‌ی اثر اظهار داشت: مرتضی شاه کرم نویسنده‌ی «من تا مرز من» است که خودش اهل خرمشهر بوده و فضای جنگ را روایت کرده است و من هم سعی کردم نمایشنامه را با کمترین تغییر به روی صحنه ببرم.

صمیمی خاطر نشان کرد: اتفاقاتی که در نمایش می‌افتد فضای ذهنی سرباز است و مخاطب از ابتدای نمایش درگیر قصه می‌شود اما ناگهان در پایان کار متوجه می‌شود که اتفاقات در ذهن سرباز رخ داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار