خان محمدی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

بهره مندی روستاییان از درآمد میوه‌های با کیفیت/ 238 میلیارد تومان خسارت سیل در استان تهران

فرماندار شمیرانات استان تهران گفت:‌ با تسهیلات ارائه شده، روستاییان با تولید میوه‌های با کیفیت، از سود کافی بهره مند می‌شوند.

خان محمدی فرماندار شمیرانات در گفت‌و‌گو با  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده به روستاییان اظهار کرد: در شهرستان‌های شمیرانات زراعت، دامداری از محور‌های اصلی معیشتی مردم به شمار می‌رود که برای ارتقای شغلی ساکنین روستاها و جلوگیری از مهاجرت آن‌ها، تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ارائه تسهیلات می‌تواند سیاستی باز دارنده در راستای حفظ اراضی قیمتی روستاییان و مقابله با فروش این زمین‌ها به شهرنشینان و ساخت و ساز باشد.

خان محمدی ادامه داد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این راستا، روستاییان از تولیدات خود سود کافی را بدست می‌آورند چرا که میوه‌های شمیرانات مانند گیلاس و آلبالو اولین رتبه در کیفیت را دارند و باید سود دهی با کیفیت برای روستاییان برابری کند.

*238 میلیارد تومان خسارت سیل در تهران

خان محمدی اظهار کرد: در سال جاری بر اثر سیل‌های جاری شده، 238 میلیارد تومان خسارت به استان تهران وارد شد که در این راستا پل‌های تخریب شده، ترمیم و پل‌های اختصاصی که موجب تخریب و تغییر جهت رودخانه‌ شد بودند، نیاز به بازسازی ندارد و به طور کامل از بین می‌رود.

وی گفت: سازمان آب و فاضلاب منطقه تهران و وزیر نیرو در حال برنامه ریزی برای اصلاح رژه رودخانه و لایروبی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار