مدیر عامل شرکت عمران اندیشه مطرح کرد:

پروژه راه سبز، فضای سبز اندیشه را 12.5 هکتار افزایش می‌دهد

مدیر عامل شرکت عمران اندیشه گفت: پروژه راه سبز یکی از جدی‌ترین طرح‌هایی است که در سال جاری از سوی شرکت عمران پیگیری می‌شود که در صورت بهره‌برداری از آن فضای سبز شهر جدید اندیشه را 12.5 هکتار افزایش می‌دهد.

محمد آیینی مدیر عامل شرکت عمران اندیشه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانبا اشاره به نقش موثر سیمای شهر و امکانات زیرساختی در آن در حفظ آرامش روحی و روانی شهروندان و سرزندگی و بالندگی هر چه مطلوب‌تر شهر اظهار کرد: در همین ارتباط و در جهت احترام به شهروندان شهر جدید اندیشه و توسعه فضای سبز شهری، پروژه راه سبز در این منطقه از اولویت‌هایی است که با جدیت پیگیری می‌شود.

وی در ادامه در تشریح پروژه راه سبز گفت: مسیر پیاده روی سبز در مساحتی به طول 3.5 کیلومتر عملیاتی خواهد شد که مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری در فضایی دلنواز و دل‌نشین در آن پیش‌بینی شده است که با بهره‌برداری نهایی از آن، حدود 12.5 هکتار به وسعت فضای سبز شهر جدید اندیشه را می‌افزاید. 

آیینی در پایان تصریح کرد: طراحی و احداث مراکز فرهنگی و توسعه هر چه بیشتر مساجد در شهر جدید اندیشه از دیگر اولویت‌هایی است که همچون گذشته با جدیت پیگیریمی‌شود تا به فضل الهی سرانه‌های شهری، خدماتی، مذهبی، فرهنگی و.... همچنان در حد مطلوب و شایسته‌ای حفظ و تقویت شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اندیشه ، فضای سبز ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار