ترابیان:

کی روش باید جریمه فسخ قرارداد را بپردازد/ تلفیق ساحلی و فوتسال استاندارد آسیا است

رئیس کمیته بازار یابی فدراسیون فوتبال گفت: طبق قرارداد منعقد شده بین فدراسیون و کی روش سرمربی تیم ملی باید جریمه فسخ قرار داد را بپردازد.

تلفیق ساحلی و فوتسال استاندارد آسیا است/تکلیف کمیته فنی در فروردین ماه مشخص می شودعباس ترابیان رئیس کمیته بازار یابی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق قرارداد که بین فدراسیون و کی روش منعقد شده هر طرف که خواستار جدایی باشند باید غرامت و جریمه آن را پرداخت کند. 

ترابیان گفت: مردم و فدراسیون علاقه‌مند به ماندن کی روش هستند اما باید دید این جریان به چه سمتی حرکت می کند. 

ترابیان در مورد اختلافات خودش با کی روش گفت: من با وی اختلافی ندارم، موفقیت او موفقیت من است، برخی اوقات اختلاف سلایق وجود دارد، کسی از من نخواست از تیم ملی کنار بروم، من این کار را به خاطر منافع مالی کردم. 
 
وی در مورد حضور در جلسات تمدید قرار داد گفت: من در جلسه‌هایی حضور داشتم ولی به عنوان شاهد ما علاقه داریم کی روش بماند. 

وی در مورد اختلاف نظر کی روش و اسدی افزود: اسدی به عنوان مسئول یک سری مباحث و نکات را مطرح کرده است، باید صحبت کرد و به درک متقابل رسید. 
 
ترابیان در مورد اینکه گفته می‌شود کی روش با ایوان قرارداد داشته و جای دیگر مذاکره کرده است گفت: به هر حال قرارداد یک بحث است و اجرا کردن قرار داد یک بحث است و اجرا کردن قرار داد یک بخش دیگر آنچه در قرار داد کی روش آمده است یک موضوع نرمال است. 
 
وی در مورد نقش کی روش در فوتبال گفت: من اذعان می کنم وی باعث شد ما خیلی ضعف‌ها را متوجه شدیم و او می‌توانست برخورد نرم تری انجام دهد. 
 
وی در مورد عملکرد کفاشیان در قبال کی روش گفت: پیاده کردن قرار داد خیلی مهم است ما میتوانستیم مدیریت و عملکرد بهتری داشته باشیم. 

ترابیان گفت: کی روش هر کاری کرده مسئولانه بوده است. 

** تلفیق ساحلی و فوتسال استاندارد آسیا است

ترابیان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: با پیگیری و اصرار کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در جهت راه اندازی و شروع کار کمیته فنی فوتسال حکم عضویت در این گروه به دستم رسید البته نفرات اصلح برای تکمیل این کمیته نیز انتخاب شده مورد تایید افتخاری نیز قرار گرفته‌اند تا با حاضر شدن حکم رسمی این افراد کار ما آغاز شود. 
 
وی افزود: اعضای معرفی شده برای حضور در کمیته 4 نفر هستند و مسئول روابط بین‌الملل نیز شاید به عنوان دبیر کمیته در جمع قرار گیرد اما حق رای ندارد یکی از مهم ترین تصمیمات گرفته شده توسط کفاشیان این است که شخصی نیز از فوتبال ساحلی در جمع اعضای کمیته فنی قرار گیرد زیرا در AFC نیز فوتبال ساحلی و فوتسال در کنار هم قرار گرفته‌اند با حضور عضوی از فوتبال ساحلی در کمیته فنی فوتسال با قوانین AFC نیز هماهنگ می‌شویم. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به طور حتم تا پایان فروردین ماه کار کمیته فنی فوتسال آغاز می‌شود زیرا تصمیمات مهمی باید در مورد فوتسال و فوتبال ساحلی اتخاذ شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار