شریف پور: 90 درصد برنامه های تقویم ورزشی 1393 استان آذربایجان غربی عملی شدند

رئیس هیئت روستایی و بازی های بومی و محلی استان آذربایجان غربی در خصوص عملکردشان در سال 93 گفت: با توجه به مشکلات مالی که داشتیم، اما عملکرد رضایت بخشی از خودمان ارائه کردیم.

عین اله شریف پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با وجود مشکلات مالی، تمام تلاش خود را به کار بستیم تا بتوانیم برنامه‌هایمان را عملی سازیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه چند درصد برنامه‌هایشان عملی شده است بیان کرد: طبق تقویم ورزشی که برای سال 93 تدوین کرده بودیم حدود 90 درصد برنامه‌هایمان عملی شدند.

وی در مورد اینکه چرا برخی از برنامه‌هایشان عملی نشده است، پاسخ داد:در حقیقت برنامه‌هایی بود که در تقویم ورزشی 1393 آمده بود و با کاهش مساعدت های مالی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان در حد هیئت های ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی می بایست انجام می شد، صورت نگرفت و هم چنین در خصوص اعزام تیم های ورزشی به کشورهای همسایه مثل عراق که این اعزام ها نیز عملی نشدند.

شریف پور در مخصوص مشکلات این هیئت بیان کرد: مشکل مالی، مشکل اصلی ما به شمار می آید و در این سال استاندار آذربایجان غربی و دفتر امور روستایی استان کمک های مالی بزرگی به هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان آذربایجان غربی کردند.

شریف پور در خصوص تغییرات این هیئت نسبت به سال 92 تصریح کرد: در ورزش های سنتی از لحاظ کمی و کیفی رشد قابل قبولی داشتیم و بیش از 150 درصد نسبت به سال گذشته پیشرفت کرده ایم.

وی درباره مهم ترین رویدادهای ورزشی سال 93هیئت روستایی و بازی های بومی و محلی استان آذربایجان غربی بیان کرد: اقدامات استانداری برای ایجاد سرفصل اعتبار فرهنگی، ورزشی از محل اعتبار دهیاری‌ها بوده است، برنامه های دهه فجر، هفته دولت، سوم خرداد و 13 آبان مهم ترین رویدادهای ورزشی این استان به شمار می آیند.

شریف پور در پایان در خصوص برنامه های نوروز 94 خاطر نشان کرد: برگزاری جام نوروز 94، برگزاری مسابقات فوتبال، والیبال و فوتسال با حضور 1200 تیم در سطح استان تحت عنوان جام ولایت را برای نوروز 94 در نظر گرفت ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار