آستارا میزبان مسابقات والیبال و دو ومیدانی بانوان

آستارا میزبان مسابقات والیبال و دو ومیدانی بانوان روستایی غرب کشور شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی سایر حوزه های باشگاه خبرنگاران،  رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی آستارا گفت : این شهرستان برای نخستین بار میزبان مسابقات والیبال و دو ومیدانی بانوان روستایی غرب کشور شده است.
شاهین شربیانی افزود: مسابقات انتخابی قهرمانی غرب کشور با حضور بانوان ورزشکار در دو رشته والیبال و دو ومیدانی از 31 مرداد به مدت سه روز در محل سالن ورزشی انقلاب آستارا برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات با همکاری فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود ، اضافه کرد: در این مسابقات 55 ورزشکار از پنج استان آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، زنجان و گیلان با یک دیگر به رقابت می پردازند.
وی با بیان اینکه هر کدام از استان های مذکور به همراه دو تیم در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد ، ادامه داد: مسابقات دوومیدانی در دو ماده پرتاب وزنه و دوی 60 متر برگزار می شود.
رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی آستارا در ادامه از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دا در بندر آستارا خبر داد و بیان کرد: این جشنواره یک روزه با هدف احیا و توسعه ورزش های سنتی و بازی های بومی و محلی، ارتقای سلامت و ایجاد نشاط ، پانزدهم مهر ماه سال جاری به مناسبت روز روستا در شهرستان آستارا برگزار می شود.
شربیانی افزود: روستای سرسبز کانرود میزبان این جشنواره فرهنگی ورزشی خواهد بود.شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و دارای چهار هزار و 400 ورزشکار ساماندهی شده است.

انتها پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار