کفاشیان: باید خصوصی با کی‌روش صحبت کنم/ سر‌مربی تیم ملی برخی از مطالبات خود را دریافت نکرده است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به طور حتم از فردا به دنبال گرفتن نظر کی روش در خصوص ماندن او در تیم ملی هستم.

باید خصوصی با کی‌روش صحبت کنم/سر‌مربی تیم ملی برخی از مطالبات خود را دریافت نکرده است
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کفاشیان پس از پایان جلسه هیئت مدیره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید بگویم کی‌روش تا 4 سال دیگر با ما قرارداد دارد و تا جام جهانی 2018 باید سر‌مربی تیم ملی بماند، در حال حاضر 4،5 ماه از قرارداد کی‌روش مانده و این سر‌مربی زحمات بسیار زیادی را برای فوتبال کشورمان کشیده است و اصرار خود اوست که می‌خواهد از تیم ملی کشور ما جدا شود.

وی عنوان کرد: تمامی اعضای هیئت رئیسه تصمیم گرفتند تا کی‌روش در کنار تیم ملی بماند و قرار است که کی‌روش هر چه سریع تر جواب نهایی خود را در رابطه با ماندن در تیم ملی اعلام کند.
 
کفاشیان تصریح کرد: باید بگویم که کی‌روش چند ماه حقوق عقب افتاده دارد و اگر بخواهد بماند باید مطالبات وی را پرداخت نماییم.

وی افزود: قرار است که مصوبه هیئت رئیسه به کی‌روش اعلام شود تا وی نظر نهایی خود را عنوان کند، اما من نیز از فردا به دنبال این خواهم بود تا نظر کتبی یا شفاهی کی‌روش را در خصوص ماندن وی در تیم ملی از او بگیرم.

وی بیان کرد: در هر صورت اگر کی قصد دارد که با ما همکاری نکند باید هر چه سریع‌تر این موضوع را عنوان کند تا ما وقت کافی برای جایگزینی سر‌مربی جدید برای تیم ملی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: همه اعضای هیئت رئیسه تاکید کردند عینا قرار‌داد کی‌روش باید اجرا شود اگر قرار است کی‌روش از تیم ملی جدا شود قرار داد 4 ماه گذشته‌اش را نباید بگیرد قرار‌داد وی تا جام جهانی 2018 روسیه است.

وی در ادامه عنوان کرد: کی‌روش زحمات بسیاری برای تیم ملی کشیده و از زحمات وی تشکر می‌کنم اگر کی‌روش اصرار به رفتن دارد سریع اعلام کند ما در حال تهیه یک مصوبه برای قرارداد کی‌روش هستیم، هیئت رئیسه مذاکرات را بر عهده من گذاشته است.

وی در مورد این سوال که چند درصد کی روش در تیم ملی ماندگار است تصریح کرد: با این شرایط با نامه‌های که فرستادیم کی‌روش 80 درصد از تیم ملی می‌رود و 20 درصد می‌ماند.

کفاشیان در مورد اختلاف بین دبیر کل فدراسیون فوتبال و کی‌روش بیان کرد: اسدی به عنوان دبیر کل کار خودش را انجام می‌دهد و سر‌مربی هم وظیفه خودش را انجام می‌دهد.

وی در مور  بحث مالیات قرارداد کی‌روش گفت: در قرارداد کی‌روش قید شده است که مالیات این مربی باید فدراسیون پرداخت کند، مالیات سال 91-92 عینا پرداخت کردیم، اما سال 93 مالیات این مربی 4 برابر شده است که ما اعتراضمان را به اداره مالیات اعلام کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد شائبه‌های که در مورد دریافت پول توسط کی‌روش در بازی ایران و سوئد مطرح شده است بیان کرد: طبق قرارداد کلیه درآمدها از این بازی قرار شد بر عهده سوئد باشد و فقط هزینه اسکان و بلیط را به ما بدهند اما اینکه چقدر درآمد وجود داشته به ما ارتباطی ندارد.

وی درباره موافقت بازیکنان در ماندن کی‌روش تصریح کرد: به طور حتم مربی دیگری هم هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد بازیکنان با وی همکاری می‌کنند تاکتیک‌هایش را اجرا می‌کند و مشکلی در  این زمینه به وجود نمی‌آید.

وی در پاسخ به صحت اتهام وارد شده به کی‌روش اظهار داشت: باید بگویم حرف‌های که در خصوص دلالی کی‌ روش مطرح شده دروغ است چرا که این وصله‌ها به این سر‌مربی بزرگ نمی‌چسبد و صحبت‌هایی که اسدی عنوان کرده بود درست نیست.
 
کفاشیان در خصوص اینکه مردم به وجود کی‌روش عادت کردند و در حال حاضر دوری آن را نمی‌توانند تحمل کنند، عنوان کرد: همین مسئله باعث شده که کار من سخت شود و طبق توافق اعضای هیئت رئیسه قرار به این شد مهلت یک هفته‌ای به کی‌روش داده شود و نظر نهایی خود را اعلام کند و اگر این سر‌مربی نخواهد در کنار تیم ملی بماند باید از جمعه هفته جاری به دنبال سر‌مربی جدید برای تیم ملی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
خله
۰۸:۱۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
آقاي اسدي آتش زير خاكستر است ،از قديم گفته اند غذاي لذيذ از بويش پيداست.اين بزرگوار هم مشخص است كه ...
آخرین اخبار