ترابیان: کی روش علت بی سرپرستی تیم ملی است

عباس ترابیان گفت: در حال حاضر با معضل نبود سرپرست در تیم ملی مواجه هستیم و این موضوع به نظر سرمربی تیم ملی برمی گردد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عباس ترابیان در گفتگو با رادیو جوان در خصوص وضعیت سرپرست تیم ملی فوتبال اظهار داشت: مدیر تیم را بر اساس نیاز تیم و خصوصا نیاز اداری تیم بر می گزینند و وی کارهایش را بر همین اساس پیش می برد اما در ارتباط با تیم ملی ما شرایط تا حدودی متفاوت است و تصور می کنم که سرمربی تیم ملی فراتر از وظایف یک سرمربی بر مسائل اشراف دارد و علایق به این موضوع عمیق و گسترده است و لذا احتیاجی به کسی که به عنوان مدیر تیم باشد نیست.

وی بیان کرد : متاسفانه با معظل نداشتن سرپرست تیم روبرو هستیم و با توجه به اینکه مدیریت کل فوتبال کشور درخواست های سرمربی تیم ملی را ارجح می داند این موضوع با همین شکل در فوتبال ما جاافتاده است و در کل سرپرست تیم ملی را سرمربی تیم ملی انتخاب می کند.

وی ادامه داد: در دومین مذاکراتی که بین سرمربی تیم ملی و کفاشیان صورت گرفت نظر کی روش این بود که سرپرست یا مدیر تیم ملی احتیاج نیست و وی اشاره به نوع مدیریتی که در انگلستان اعمال می شود اشاره داشت اما اینطور نیست چرا که در تمام دنیا سزمربی باید تمام تمرکزش روی مسائل فنی و تیم ملی باشد و امور اداری بر عهده سرپرست باشد و در هر حال امیدوارم تیم ملی موفق باشد و نتایج خوبی بگیرد.

ترابیان درباره شکایت کی روش بیان کرد: شکایت کی روش را شنیده ام و این مسئله از عجایب روزگار است. تصورم این است که تلاش کردم کارم را خوب انجام دهم و به نوبه خود وظیفه ام را در قبال مذاکره با کفاشیان و کی روش به خوبی انجام داده ام و نقش پر رنگی داشته ام و بابت این مسئله خوشحالم.

وی درباره درگیری لفظی اش با کی روش بیان کرد: پس از دور دوم مذاکرات کی روش تصمیم گرفت که چه فردی برای مذاکره مقابل وی بنشیند و علاقه ای نداشت من طرف مقابل وی باشم اما من با اصرار کفاشیان در جلسه حاضر شدم و همین امر باعث شد این شزلیط بوجود آید من وی را تا سه شنبه گذشته ندیده بودم.

در رابطه با بحث درگیری لفظی من پاسخ کی روش را ندادم چرا که منافع ملی برایم از همه چیز مهمتر است. زمانی که بحث منافع ملی پیش می آید وظیفه داریم از برخی خواسته های خود بگذریم و این مسئله ممکن است به مذاق برخی خوش نیاید.

باید بگویم که یکسال کنار کی روش کار کردم اما مسائلی مرا به این فکر انداخت که اگر در کنار تیم ملی نباشم به سود تیم است و از همین رو از کفاشیان خواستم در تیم ملی کار نکنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ترابیان ، فوتبال ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار