حاشیه رادیو و تلویزیون در خرداد 93؛

تقدیر قالیباف از رئیس رسانه ملی/ شایعات تغییر رییس سازمان

محمد باقر قالیباف شهردار تهران از سید عزت ا... ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما به خاطر همکاری این سازمان در اطلاع رسانی به مردم و همکاری با شهرداری تهران قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران ، در خرداد 93 رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود.

بنابراین گزارش، اجلاس مجمع رادیو و تلویزیون های کشورهای اسلامی با حضور  حسن روحانی رئیس جمهور افتتاح شد.

این اجلاس به مدت 3 روز و افتتاحیه آن در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

همچنین برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قران کریم در سالن اجلاس سران از رویدادهای مهم کشور بود که افتتاحیه این مراسم از شبکه قران و معارف سیما و رادیو قران به طور مستقیم پخش شد.

هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیون مراکز استان ها با حضور آیت ا... مجتهدی، موسوی مقدم معاون رئیس سازمان صدا و سیما، مدیر کل مراکز استان ها و مسئولان و جمعی از مدیران در سالن پتروشیمی شهر تبریز آغاز به کار کرد.

معاون امور مجلس سازمان صدا و سیما با مدیر شبکه تلویزیونی " آنیس" جمهوری آذربایجان با هم دیدار و بر تقویت تعاملات رسانه‌ای تاکید کردند.

آغاز خرداد ماه با افتتاح آزمایشی شبکه افق همراه بود.

محمد باقر قالیباف شهردار تهران با عزت ا... ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیمای وقت دیدار کرد و از عملکرد صدا و سیما در اطلاع رسانی به مردم و همکاری با شهرداری تهران قدردانی کرد.

شبکه های مختلف صدا و سیما همزمان با بازی های جام جهانی 2014 برزیل ویژه برنامه هایی را تدارک و پخش کرد، برنامه " بست چهارده"،" اوج فوتبال" از جمله برنامه های این ایام بود.

دیگر رویداد این ماه، سریال " آب پریا" به کارگردانی مرضیه برومند در بخش نگاهی دیگر هجدهمین جشنواره بین المللی زیست محیطی با نام " حفظ و نجات" در شهر خانتی مانسیک در شمال غربی سیبری که در کشور روسیه برگزار می شود، موفق به دریافت نشان طلای هیئت  داوران شد.

سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو و رسول خادم  رئیس فدراسیون کشتی از رئیس سازمان صدا و سیما به دلیل عملکرد رسانه ملی در پوشش سراسری مسابقات ورزشی تکواندو و کشتی تقدیر کرد.

همچنین اولین بازی ایران در جریان جام جهانی 2014 با نیجریه از شبکه سه سیما به طور مستقیم پخش شد.

در جلسه معاون سیما جزئیات ویژه برنامه های معارفی ایام ماه مبارک رمضان مشخص شد.

شایعاتی برای رفتن سید عزت ا... ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در این دوران شنیده می‌شد که به گفته قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما، ضرغامی تا آبان ماه سال 1393 می ماند و پس از آبان ماه نیز وضعیت هنوز مشخص نبود، در نتیجه طبق روال عادی همه چیز پیش می رود و تا پایان ماموریت عزت ا... ضرغامی وضعیت توسط رهبری مشخص خواهد شد.

دیگر رویداد خرداد ماه،سورنا ستاری، معاون علمی و فن آوری رئیس جمهور با حضور در صدا و سیما از بخش های مختلف این سازمان بازدید کرد.

سومین جشنواره صدا و رسانه با حضور محمد حسن صوفی معاون صدای رسانه ملی و جمعی از مدیران و برنامه سازمان رادیو برگزار شد، همچنین از زحمات روابط عمومی در انعکاس اخبار معاونت صدا قدردانی کرد.

پنجاه و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قران مالزی به صورت زنده از شبکه قران و معارف سیما پخش شد.

علی عباس اف وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات  جمهوری آذربایجان از سازمان صدا و سیما دیدن و با رئیس این سازمان ملاقات کرد.

نگارش فیلمنامه مجموعه تلویزیونی شهید حسن تهران مقدم با نام موقت" کابوس نتانیاهو" به تهیه کنندگی محمود رضوی در مرکز سیما فیلم آغاز شد این سریال با همکاری و حمایت مادی و محتوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تولید خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار