حاشیه‌های رادیو و تلویزیون در اردیبهشت 93؛

نسیم به خانه‌ها آمد/ بازگشت مهران مدیری به تلویزیون

شبکه نسیم با حضور عزت اله ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی در کردستان به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ در اردیبهشت ماه 93 با رویدادهای مختلفی همراه بود.

 بنابر این گزارش: شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما برنامه های تحویل سال 93 ارزیابی کرد.

 در مراسم معرفی برترین‌های نوروز سیما مجموعه تلویزیونی پایتخت 3 بیشترین جوایز را از آن خود کرد همچنین امین حیایی و بهاره رهنما بازیگران سریال خوب، بد، زشت به عنوان بهترین بازیگر مرد و زن مجموعه‌های نمایشی نوروز انتخاب شدند.

در مراسم بزرگداشت روز زن از صادق زاده، گوینده خبر سیما، حسنی دخت گوینده شبکه خبر، طیبه اومی خبر صدا، فاطمه آل عباس از رادیو، هنگامه قاضیان، بازیگر، مریم هاشمی دارنده مدال طلا و قهرمان و شووی جهان و اسماعیل زاده قهرمان سنگ نوردی آسیا مورد تحسین و تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم از حلیمه خاتون خانیان مادر 4 شهید، فاطمه مهاجری مادر دو شهید، منیژه جودت مادر شهید علیرضا افشار، مرضیه دباغ و مریم مجتهد زاده معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان تقدیر کرد.

 مقدس نژاد معاون اداری سازمان صدا و سیما  از محوطه سایت و استودیوهای ساختمان شماره 2 شهدای رادیو در کرج ابراز رضایت کرد و از بخش های مختلف شبکه های دانش و ایران صدا بازدید کرد.

 دیگر رویداد این ماه،‌20 نمایش رادیویی به مرحله نهایی داوری جشنواره رادیو راه یافت.

 رادیو 74 سالگی خود را جشن گرفت، رادیو در 4 اردیبهشت 1319 با نام رادیو تهران آغاز به کار کرد.

 مراسمی برای بزرگداشت هفتاد و چهارمین سال  تاسیس رادیو با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان موسیقی و رادیویی کشور در موزه موسیقی برگزار شد.

 وزیر رفاه، تعاون، کار و امور اجتماعی در جلسه شورای معاونان صدا و سیما ، راهکارهای همکاری بین صدا و سیما و این وزارتخانه را بررسی کرد.

 مدیر کل طرح برناهم و نظارت معاونت سیما در نشستی خود با خبرنگاران از حضور مهران مدیری با ساخت سریالی طنز برای شبکه تهران خبر داد.

 پنجمین مراسم تقدیر از برنامه سازان موفق رسانه ملی در جشنواره بین المللی به میزبانی مرکز امور بین المللی در سالن رضوان مرکز بسیج سازمان صدا و سیما برگزار شد.

گفتگوی حجت الالسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور به صورت مستقیم با مردم در خصوص مسائل جامعه همچون هدفمندی یارانه‌ها، اقتصاد و مسائل فرهنگی با مردم سخن گفت: علی اکبر عبدالرشیدی و سودابه حسنی دخت به عنوان مجریان گفتگوی زنده تلویزیونی رئیس جمهور انتخاب شدند.

 با حضور عزت اله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما حجت الالسلام محمد حسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران، استاندار قم،  نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار قم و جمعی از مدیران کشوری و لشکری استانی قم، استودیوی پخش زنده مسجد جمکران افتتاح شد.

 دیگر رویداد اردیبهشت ماه شبکه نسیم با حضور مهندس ضرغامی رئیس سازمان صد ا و سیما و جمعی از مدیران، هنرمندان و مردم کردستان در شهرستان مریوان کنار دریاچه زریبار به طور رسمی افتتاح شد مراسم افتتاح این شبکه به طور همزمان از شبکه خبر و شبکه یک پخش  شد برنامه های این شبکه از 26 شهریور 1392 به طور آزمایشی پخش شد و در بهمن ماه همان سال پخش آن از دو ساعت به چهار ساعت افزایش یافت.

 محمد گودرزی وزیر ورزش و جوانان در نامه ای به رئیس رسانه ملی از دست اندرکاران تولید مجموعه پایتخت3 به دلیل پرداختن امر ورزش و به ویژه ورزش ملی کشتی و تاکید بر نهاد خانواده و مقوله ازدواج قدر دانی کرد.

 طی حکمی از سوی مجید زین العابدین مدیر شبکه سه، جلال عرفانمنش به عنوان قائم مقام  مدیر شبکه، رامین شهسایی به عنوان مدیر گروه دانش و اقتصاد ، محمود رضا منتظری با حفظ سمت مدیریت روابط عمومی به عنوان سرپرست مدیریت رسانه ها نوین و ملک محمد مصر علی نیز به عنوان مدیر گروه و تفریحات این شبکه منصوب شد.

برنامه سمت خدا در اولین دوره جشنواره جنات به عنوان برنامه برگزیده شنیداری و دیداری مورد تقدیر قرار گرفت این جشنواره از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

علیرغم استقرار واحد سیار در محل سخنرانی رئیس جمهور وهماهنگی مسئولان ذیربط جهت پخش زنده این سخنرانی، سخنان حجت الاسلام و المسلمین روحانی در چهارمین جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات بدون ارائه هیچ دلیلی لغو شد.

طی مراسمی بدترین های روابط عمومی‌های صدا و سیما معرفی شدند. رئیس سازمان صدا و سیما با معاون حقوقی رئیس جمهور دیدار کرد در پی حاشیه های پیش آمده برای برنامه ی سمت خدا، شبکه سه سیما اعلام کرد با پایان قرار داد تهیه کننده سابق برناهم سمت خدا تهیه کنندگان جدید این برنامه تعیین شدند و کار خود را آغاز کردند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.