پخش ۱6 فیلم ایرانی از شبکه تلویزیونی «شما»

۱6 فیلم تلویزیونی که بخش عمده‌ای از آنها طنز است در ایام نوروز از شبکه تلویزیونی «شما» پخش خواهد شد.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگارانبه نقل ازروابط عمومی معاونت امور مجلس و استان ها،شبکه «شما» در نوروز 1394 برای فراهم کردن اوقاتی با نشاط برای مخاطبان خود، 16 فیلم تلویزیونی ایرانی را که توسط کارگردانانی همچون سامان سالور،علی غفاری،رامتین بالف، کامران قدکچیان و کامبیز کاشفی در استان‌های مختلف کشور تولید شده است، از سه شنبه 28 اسفند تا جمعه 14 فروردین ماه پخش می‌کند.

علاقمندان می‌توانند این فیلم‌ها را هر روز ساعت 13 و 30 دقیقه تماشا کنند.

«سین هشتم»

فیلم تلویزیونی سین هشتم به کارگردانی سید اشرف طباطبایی و تهیه‌کنندگی محمدجواد مرادی به همت صدا و سیمای مرکز فارس تهیه و تولید شده که 28 اسفند از شبکه شما روی آنتن خواهد رفت.

این فیلم تلویزیونی سفر را بهانه ای قرار داده تا به معرفی فرهنگ، آداب و رسوم مردم شیراز بپردازد و درآن داستان خانواده ای به تصویر کشیده می شود که نمونه ای از خانواده فارسی و شیرازی است که خاطرات گذشته دور و نزدیک را مرور می کنند.

در سین هشتم سعی شده نقاط دیدنی استان به ویژه تخت جمشید از دیدگاه یک خانواده معمولی نشان داده شود و همچنین سوغاتی‌های شهر شیراز و لهجه‌های متفاوتی که در استان فارس وجود دارند از ویژگی های این فیلم است.

ایمان افشاریان، سارا کریمی، محبوبه یزدانی، محمد اهالی، حلما زهتاب زاده بازیگران اصلی این فیلم را تشکیل می دهند.

«از راه رسیده»

فیلم تلویزیونی از راه رسیده با موضوع اجتماعی، خانوادگی جمعه 29 اسفند از شبکه شما روی آنتن می رود. این فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که سال‌ها قبل در خارج از کشور مشغول به تحصیل بوده و همان جا ازدواج می‌کند.اما او پس از مدتی به دلیل عدم تفاهم فرهنگی با همسر خارجی خود از او جدا شده و این جدایی مصادف می‌شود با اتمام تحصیل امیر و بازگشتش به ایران .

از راه رسیده به کارگردانی کامران قدکچیان و تهیه‌کنندگی هادی افشار و محمدرضا روزبهانی، به سفارش مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی تولید شده است. و در آن بازیگرانی همچون مهدی صبایی و بهناز سلیمانی، بهزاد داوری، شیما محمدی، زهرا برومند، امیرمنصور فلاح، برانوش سیف‌اللهی و علی خلج ایفای نقش می‌کنند.

«مارپله»

فیلم تلویزیونی مارپله به نویسندگی احسان کاظمی‌فر، کارگردانی حسین حیدری و تهیه‌کنندگی خسرو ذاکری در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تهیه و تولید شده که شنبه اول فروردین از شبکه شما پخش می شود.

«مارپله» داستان دو جوان تحصیلکرده را روایت می‌کند که سعی دارند شغلی برای خود دست و پا کنند و به سراغ مشاغل مختلفی می‌روند که باعث خلق ماجراهای طنزی می‌شود.

بازیگران این سریال عبارتند از: سروش پیغمبری، مهرداد بنکداری، سیروس بری، ثریا شیرزادی و حسن رحمانی.

«صبح فرشته»

«صبح فرشته» به کارگردانی امیر جاودانی و به سفارش استان مرکزی به طور کامل در اراک و تولید شده است که یکشنبه دوم فروردین پخش می شود.

در خلاصه داستان این تله فیلم آمده: با به دنیا آمدن فرزند دوم یک خانواده، فرزند اول به این اتفاق حسادت می ورزد. در طول داستان این اتفاق باعث به وجود آمدن ماجراهایی می شود.

کاوه سماک باشی، مهدی امینی خواه، محمود مقامی ، عسل ارباب زاده ، مژگان ترانه، مریم بخشی و هنرمند خردسال سروش خوبرو ،به همراه چند هنرمند بومی از استان مرکزی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

«عقیق»

فیلم تلویزیونی عقیق به تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله فخرو و نویسندگی احسان لطفیان در صدا و سیمای مرکز سمنان تهیه و تولید شده که دوشنبه سوم فروردین پخش می شود.

این فیلم داستان دختری بنام رعنا است، او در آستانه مراسم ازدواجش با رازی در مورد سرنوشت پدرش که در سال های دفاع مقدس مفقود الاثر شده است مواجه شده و در پی کشف حقایقی از این راز بر می آید .

عقیق با بازی مریم خدا رحمی ، سیروس اسنقی ، شیوا خنیاگر، زهره صفوی، مریم سرمدی و علیرضا مویدی در شهرستان شاهرود تولید شده است.

ستاره شرق

تله فیلم «ستاره شرق» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی علی لدنی درباره فضل ابن شاذان یکی از فقهای تاریخ اسلام و از یاران امام رضا (ع) است که از زمان آن بزرگوار تا دوران امام حسن عسگری (ع) می‌زیسته و با خلفای آن دوران درگیر بوده تا در نهایت از روی دشمنی به وی افترا می‌زنند.

محمود پاک نیت، انوشیروان ارجمند،کاوه خداشناس، افشین نخعی،غلامرضا واعضان منش، ماشاالله شاهمرادی زاده، سمیرا حسینی، آزاده ریاضی، نیکی قاسمی، تورج فرامرزیان و... در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم تاریخی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)سه شنبه چهارم فروردین برای علاقمندان ژانرهای تاریخی پخش خواهد شد.

خاتم شیراز

خاتم شیراز به كارگردانی ایمان افشاریان و تهیه کنندگی مصطفی علمی فر روایت گر داستان پیرمردی خاتم كاری است كه تلاش می كند صندوق خاتمی را كه قرار است در عتبات عالیات نصب شود خود بسازد، اما كهولت سن و بیماری ریوی او را راهی بیمارستان می كند. بهروز پسر پیرمرد تصمیم می گیرد كه نذر پدر را ادا كند.

مهدی فقیه به همراه زهرا سعیدی، احمد علامه، سوره شرحی، مسعود شریف و سلمان فرخنده در تله فیلم خاتم شیراز نقش آفرینی كرده اند.

این تله فیلم 4شنبه پنجم فروردین از شبکه شما روی آنتن می رود.

آفتاب پس از باران

تله فیلم «آفتاب بعد از باران» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی کامبیز کاشفی در صدا و سیمای مرکز گیلان تهیه و تولید شده و پنج شنبه 6 فروردین از شبکه شما پخش می شود.

این فیلم تلویزیونی داستان سرمدی خلافکار سابق است که چند روز مانده به زایمان همسرش به جرم سرقت دستگیر می شود، همه ی شواهد علیه اوست ، فیلم مداربسته از حضورسرمدی در سرقت حکایت می کند اما مدتی که او در بازداشت است باز هم سرقت هایی انجام می شود وسرمدی درتمام این سرقت ها حضور دارد !

تلاش در جهت ایجاد فضایی مفرح و طنز و همچنین استفاده از ظرفیت‌های طبیعی و جغرافیایی استان گیلان از جمله اهدافی بوده است که دست اندرکاران این فیلم در تولید به آن توجه داشته اند.

علاوه بر خود کاشفی، وحید محبوب بشری، فرج گل سفیدی، عارفه صفرزاده، فهیمه مومنی، کریم قربانی، فروتن زراعتی و…از جمله بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

خونه پا

فیلم تلویزیونی «خونه پا» به نویسندگی و كارگردانی ایمان افشاریان و تهیه‌كنندگی سعید مرادی در صدا و سیمای مرکز فارس تولید شده که جمعه 7 فروردین پخش می شود.

«خونه پا» مربوط به ایام نوروز و مراقبت دوستان و آشنایان از خانه های افرادی است كه به مسافرت رفته اند. داستان این ‌فیلم نیز از جایی آغاز می‌شود كه فردی خانه خود را به یكی از همکارانش می سپارد که در ایامی که به مسافرت می رود از خانه او مراقبت کند، اما از قضا یكی از فرزندان خانواده كه این مسؤولیت به وی واگذار شده به اشتباه وارد منزل فرد دیگری می شود و در ادامه اتفاقات طنزی در طول داستان رخ می دهد... .

در این فیلم امیر غفارمنش، مهدی فقیه، زهرا سعیدی، سینا رازانی، سوده شرحی، مسعود شریف، عباس جمشیدی همراه با برخی از هنرمندان بومی شهر شیراز به ایفای نقش پرداخته اند.

نارگیله

فیلم تلویزیون نارگیله به تهیه کنندگی فرزاد یحیوی و کارگردانی قربانعلی طاهر فر تولید صدا و سیمای آذربایجان شرقی شنبه هشتم فروردین پخش خواهد شد.

این تله فیلم كه هنرمندان، بازیگران و طنزپردازان معروف استان آذربایجان شرقی در آن حضور دارند، داستان حضور نوزادی را كه در خانواده های مختلف باعث اتفاقات تلخ و شیرین می شود روایت می كند.

هاشم چاووشی ، بابک نهرین ، ناصر هاشمی ، علیرضا رنجی پور ، قادر رهیف ، فاطمه شکری ، ژیلا آل رشاد ، رقیه شاد خواه ، زکیه کریمی ، زیبا فرج الهی ، یوسف علیپور و ناصر حافظان از جمله بازیگران این تله فیلم هستند .

سین نهم

فیلم تلویزیونی سین نهم به تهیه کنندگی و کارگردانی سید اشرف طباطبایی در صدا و سیمای مرکز فارس تولید شده است. این فیلم با موضوعی طنز روز 9 فروردین ماه از آنتن شبکه شما برای علاقمندان به نمایش در می آید.

داستان این تله فیلم از آنجا آغاز می شود که یک خانواده شیرازی به نام مسروری در تلاش وتکاپوی اسباب کشی قبل از آغاز سال، با مهمانانی مواجه می شوند که از تهران به قصد دید وبازدید عید وسیر وسیاحت به شیراز آمده اند. رفتارهای این خانواده وبهره برداری از طنز موقعیت از ویژگی های این فیلم است.

ایمان افشاریان، افشین رضایی، سارا کریمی، محبوبه یزدانی، وحید قوهستانی، قاسم امین بیطرف، مهدی بحری، حلما زهتاب زاده، اردلان افشاریان و عرفان کوهستانی از جمله بازیگران این تله فیلم هستند.

سین دهم

فیلم سین دهم به تهیه کنندگی و کارگردانی سیداشرف طباطبایی در صدا و سیمای مرکز فارس تهیه و تولید شده، این فیلم روز 10 فروردین ماه ساعت 13:30 از شبکه شما به روی آنتن می رود.

خانواده ی مجید مسروری که یک خانواده ی شیرازی هستند برای گذراندن تعطیلات نوروز و شرکت در عروسی یک خانواده عشایری به دعوت اقوام به روستا می‌روند حضور یک خانواده شهری در میان ایل و نوع تفاوت و نگرش آنها به طبیعت باعث یک سری اتفاقاتی می‌شود که ماجرای فیلم را جذاب و دیدنی می‌کند.

در این فیلم ایمان افشاریان، سارا کریمی، سوده شرحی، محبوبه یزدانی، مسعود شریف، حلما زهتاب زاده، محمد اهالی (بازیگران شیرازی) و(اردشیر کیانی، قربان علی موسوی، سرمست آتش پنجه) از جمله بازیگران یاسوجی هستند که به ایفای نقش پرداخته اند.

یک اتفاق ساده

این فیلم به كارگردانی و نویسندگی محسن اسماعیلی ورزنه و تصویربرداری مجید استكی و حسنعلی قطبی ورزنه در سیمای اصفهان تولید شده که 11 فروردین پخش خواهد شد .

یک اتفاق ساده داستان زندگی سه جوان را به تصویر می كشد كه مقادیری طلا را كه برای نذورات امام حسین (ع) جمع آوری شده بود سرقت می كنند و پلیس آنان را تعقیب می كند.

مصطفی بهشتی، سیدعباس نبوی، سیدمجتبی موسوی، محمدراجی و رویا احمدی از جمله بازیگران فیلم "یك اتفاق ساده" هستند.

دریادلان

این فیلم تلویزیونی که بخش هایی از آن در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری شده، توسط صدا وسیمای مرکز زنجان و به کارگردانی سامان سالور ساخته شده است.

پرویز فلاحی پور، محمد مختاری، مهدی صباغی، سمیرا حسن پور، حبیب دهقان نسب و پیرزاده از بازیگران این فیلمهستند.

تهیه کنندگی دریادلان را ساسان سالور برعهده دارد که چهارشنبه 12 فروردین پخش می شود.

بابابهار

فیلم تلویزیونی "بابا بهار" برای نمایش از شبکه شما درسیزدهمین روز عید نوروز تدارک دیده شده تا با به تصویر کشیدن روزهای شیرین و شاد زندگی و ایجاد فضایی طنز، لحظات مفرحی را برای مخاطبان رقم بزند. این فیلم تلویزیونی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اکبر منصورفلاح در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به سفارش سیمای مرکز استان‌ها تهیه و تولید شده است.

در تله فیلم "بابا بهار" بازیگرانی چون رضا بابک، کاظم افرندیا، ناصر فروغ، محمد الهی، کمند کبیری، شکوفه امین پور، چپا بابامیری و صفر کشکولی مقابل دوربین رفته و نقش آفرینی کرده اند.

"بابا بهار" شخصیت اصلی این تله فیلم بوده و در شهر یاسوج به همراه دو دوست سالمند خود بنام سید کاظم و اسماعیل زندگی می‌کند.این سه دوست تصمیم می گیرند در عید نوروز نمایشی را به نفع کودکان بی‌سرپرست و سالمندان به روی صحنه ببرند.

ژرمانسیکا

فیلم تلویزیونی ژرمانسیکا به تهیه کنندگی و کارگردانی رامتین بالف در صدا و سیمای مرکز بوشهر تهیه و تولید شده که جمعه 14 فروردین از شبکه شما روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: چند آدم بی پول و ندار بطور اتفاقی نقشه گنجی می بابند. آنها در جستجوی گنج راهی جزیره ای می شوند که در آن هواپیمای قدیمی متعلق به استعمارگران انگلیسی باقیمانده از جنگ جهانی وجود دارد. عده ای دیگر از وجود گنج مطلع شده به طمع تصاحب گنج به جزیره وارد می شوند در این میان درگیری ایجاد و اتفاقات جالبی رخ می دهد.

حشمت غضنفری، علیرضا روان، سید محمد موسوی و... از جمله بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار