حسین زاده: بازیکنان دانشگاه تحت تاثیر کارهای حریف قرار گرفتند

بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اعتقاد دارد بازیکنان این تیم تحت تاثیر کارهای حریف مثل اعتراضات به داوری از اواخر کوارتر دوم برتری خود را از دست دادند.

حامد حسین زاده بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد دیدار با مهرام توضیح داد: اختلاف ما با آنها 10 امتیاز بود اما از اواخر کوارتر دوم بازیکنان تیم تحت تاثیر کارهای آنها قرار گرفتند. اعتراض آنها به داوری بعد از هر سوت و حمله به بازیکنان ما باعث شد که تحت تاثیر قرار بگیریم.

وی ادامه داد: در ادامه کارهای مربیان را دنبال کردیم و نتیجه را گرفتیم. اختلاف هم باید بیشتر می شد اما وقتی در یک دقیقه آخر اختلاف 9 امتیاز بود، مشخص است که حریف به آب و آتش می زند تا بازی را بگیرد.

حسین زاده در مورد مشکلات نیمه دوم گفت: آنها یک برنامه دفاعی روی بازیکن خارجی ما اجرا کردند و از طرفی روزبه ارغوان هم چهار خطایی شد. با خروج روزبه از زمین بازیکنان کوتاه تر در زمین جای گرفتند و به همین دلیل هم با مشکل ریباند مواجه شدیم.

بازیکن دانشگاه آزاد با اشاره به لیگ ملی تاکید کرد: ما از شرایط لیگ ملی درس گرفتیم. حالا هر بازی برایمان حکم فینال را دارد و سعی می کنیم باخت های لیگ ملی را جبران کنیم. دور رفت را بدون باخت تمام می کنیم و برای دور برگشت هم برنامه داریم که بازی های محکمتری را نسبت به لیگ قبل انجام دهیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار