گزارش هفته هفتم؛

دانشگاه آزاد تنها تیم بدون باخت لیگ حرفه ای بسکتبال/ جمع آوری پلاکارد معترضان گرگانی

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در پایان هفته هفتم لیگ حرفه ای تنها تیم بدون باخت باقی ماند. مهرام دومین مدعی لیگ بود که در هفته های اخیر از دانشگاه شکست خورد. معترضان گرگانی هم تماشاگر این بازی بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم دانشگاه آزاد تهران درست همان روندی را در لیگ حرفه ای طی می کند که در لیگ ملی تجربه کرده بود. 

دانشگاه آزاد بعد از شکست پتروشیمی در سالن تهران شمال این بار در سالن آزادی موفق به پیروزی مقابل مهرام شد و به عنوان تنها تیم بدون باخت لیگ در صدر جدول باقی ماند.

پتروشیمی با استفاده از یک برد پرامتیاز مقابل ثامن به رده دوم آمد و مهرام با یک باخت به رده سوم رفت. 

گرگان همچنان در رده چهارم باقی ماند و صنایع ماهشهر با وجود باخت به رده ششم صعود کرد.
 
برد دانشگاه با اختلاف 3 امتیاز

تیم مهرام که بازی پر ماجرایی را روز پنجشنبه در گرگان پشت سر گذاشته بود در شروع بازی خانگی مقابل رقیب همشهری با اختلاف 21 بر 13 کوارتر اول را واگذار کرد اما بلافاصله در کوارتر دوم با برد 18 بر 14 به رقابت برای برد بازگشت.

دانشگاه آزاد که چند بازیکن خود را به خاطر سرماخوردگی با سلامت و آمادگی کامل در اختیار نداشت در پایان نیمه با نتیجه 35 بر 31 برنده به رختکن رفت. 

روزبه ارغوان که با توجه به سرماخوردگی روز خوبی را پشت سر نگذاشت به خاطر درگیری با اوشین ساهاکیان یک خطای تکنیکال در نیمه اول دریافت کرد و در ابتدای کوارتر سوم هم چهار خطایی شد.

جمع کردن پلاکارد گرگانی ها


تعدادی از مسئولان تیم و اعضا شورای شهر گرگان که برای رساندن اعتراض خود نسبت به حکم محرومیت کمیته انضباطی به تهران آمده بودند در جریان بازی مهرام و دانشگاه هم به سالن آزادی آمدند و پلاکاردهایی را با مضمون " ما خواهان لغو حکم کمیته انضباطی هستیم" در جایگاه تماشاگران به دست گرفتند که ماموران حراست سالن بلافاصله جلوی این حرکت را گرفتند. البته گرگانی ها تا پایان بدون پلاکاردهای خود بازی را تماشا کردند.

مهرام که در کوارتر دوم بازی هم برنده شده بود در شروع نیمه دوم بلافاصله از دانشگاه پیش افتاد.

ویدنف بازیکن خارجی دانشگاه آزاد که یکی از بهترین های این تیم در نیمه اول بود به خوبی در کوارتر سوم مهار شد و به خصوص محمد اوجاقی در دفاع از وی موفق عمل کرد. 

فرید اصلانی هم که بهترین بازیکن آماری مهرام در پایان بازی بود، در این نیمه عملکرد چشمگیری داشت و به این ترتیب مهرام در کوارتر سوم با نتیجه ای کاملا برعکس 10 دقیقه ابتدایی یعنی 21 بر 13 برنده شد. 

بازی از اواخر کوارتر چهارم به صورت مساوی پیش رفت و در این میان آرمان زنگنه و اوشین ساهاکیان با 5 خطا از بازی بیرون رفتند.

دانشگاه آزاد تنها تیم بدون باخت لیگ حرفه ای بسکتبال/ جمع آوری پلاکارد معترضان گرگانی

ویدنف هم در دقیقه های آخر آزادی بیشتر پیدا کرد و با پرتاب های خود به کمک دانشگاه آزاد آمد به طوری که شاگردان شاهین طبع با 9 امتیاز پیش افتادند.

در این زمان عملکرد خوب سجاد مشایخی که در کنار اصلانی روز خوبی را پشت سرگذاشت و چند امتیاز او باعث جبران بخشی از این اختلاف شد. پرتاب 3 امتیازی اصلانی هم در ثانیه های آخر مهرام را به 70 امتیاز در مقابل 71 امتیاز دانشگاه رساند.

خطا روی ویدنف و گل شدن پرتاب های پنالتی وی باعث برتری 73 بر 71 دانشگاه آزاد شد و پرتاب 3 امتیازی از دست رفته محمد اوجاقی هم آخرین تلاش مهرام بود.

اصلانی موثرترین بازیکن میدان


فرید اصلانی گارد رأس مهرام با 19 امتیاز، 5 ریباند و 5 پاس گل موثرترین بازیکن دیدار تهرانی ها بود. فیلیپ ویدنف هم با 20 امتیاز، بیشترین امتیاز میدان را در طرف دانشگاه آزاد ثبت کرد.

دانشگاه آزاد تنها تیم بدون باخت لیگ حرفه ای بسکتبال/ جمع آوری پلاکارد معترضان گرگانی

محمد حسن زاده با 14 امتیاز و 8 ریباند و مهدی مرادی نسب با 11 امتیاز و 5 ریباند دیگر بازیکنان برتر دانشگاه بودند.

سجاد مشایخی با 17 امتیاز و 4 ریباند در کنار اوشین ساهاکیان با 12 امتیاز و 12 ریباند دیگر بازیکنان برتر مهرام در این بازی بودند.

مهرامی ها با 19 ترن اور (توپ از دست رفته) در مقابل 11 ترن اور دانشگاه آزاد آمار بدی را از این نظر داشتند.

اختلاف 43 امتیازی پتروشیمی با میزبان

تیم پتروشیمی بندرامام که تنها موفق به بازی دادن ماریچ سنتر استرالیایی خود شده بود، نتیجه استفاده از بازیکن خارجی را هم با پیروزی 103 بر 60 مقابل ثامن در مشهد نشان داد.

پتروشیمی هنوز موفق به دریافت کارت بازی پتکوویچ گارد رأس کروات خود نشده است اما این بازیکن تا دیدار هفته آینده مقابل مهرام به ترکیب تیم ماهشهری اضافه می شود.

پتروشیمی بعد از یک هفته استراحت به مشهد سفر کرده بود.

برد گرگان در ماهشهر


در حالی که مسئولان گرگانی صبح امروز برای رایزنی با دولو سرپرست فدراسیون راهی تهران شده و سعی در گرفتن تخفیف برای حکم انضباطی ابتدای هفته داشتند، تیم بسکتبال گرگان هم با نتیجه 76 بر 73 صنایع ماهشهر را در خانه حریف برد.

گرگان در نیمه اول با نتیجه 45 بر 36 برنده شده بود.

مقاومت خانگی هفت الماس

شرایط خاص تیم هفت الماس قزوین باعث شده است که نه تنها کسی انتظار برد از این تیم نداشته باشد، بلکه باخت هایی با اختلاف امتیاز بالا برای این تیم پیش بینی شود اما تیم قزوین در دیدار با پمینا تا دقایق آخر نیز به خوبی مقاومت کرد و در نهایت با نتیجه 77 بر 70 شکست خورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، مهرام ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار